Ciorba de cartofi cu oua




Ciorba de cartofi e una clasica: simplu de gatit, ingrediente la indemana, gust foarte bun.

Astazi m-am gandit sa fac ciorba de cartofi insa intr-o varianta diferita. De obicei faceam ciorba fara oua. Dar, cum aveam cateva galbenusuri de la spuma de capsuni, m-am gandit sa nu le irosesc. Si chiar a fost o combinatie reusita de ingrediente cu un gust buun.

Am folosit:
  • 4 cartofi, 2 morcovi, 2 cepe, 3 linguri bulion, 1/2 litru bors, 3 galbenusuri, o legatura patrunjel, sare, fidea.

Am pus la fiert o oala cu apa. Am adaugat morcovii si ceapa cubulete, apoi cartofii tot cuburi. Am lasat la fiert aproximativ 25-30 de minute. Apoi am adaugat bulion, bors, sare. Am mai lasat sa dea in fiert 10 minute.
Spre final am adaugat galbenusurile bine batute, fideaua si patrunjelul.

A avut un gust foarte bun, asemanator cu cel al supei a la grec.

Pofta buna!

0 Response to "Ciorba de cartofi cu oua"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.