Viaţa la ţară I


By http://retetegg.blogspot.com

Da , dragii mei, prima postare de la tara! Si i-am spus Viata la tara I caci o sa mai urmeze niste episoade:)

E o postare pentru toti cei care isi doreau pe blog ceva 'Bio'. Da, la noi la tara inca se mai practica mancatul bio, inca se mai cultiva legume si fructe proaspete si naturale.

Aseara am mancat o ciorbita din ciolan de porc si numai cu legume si verdeturi din gradina, acrita cu struguri verzi - nemaipomenita.

Acum de dimineata am trisat putin si mi-am facut o cioco calda ... deh dupa atatia ani de trait numai 'pe asfalt' e greu sa te dezveti:)

Dar urmeaza sa pregatesc dupa amiaza o reteta cu vinete, cele pe care pe vedeti in poze, culese de mainile noastre. Si sper sa reusesc sa o si postez, tot de aici din vacanta:)


Deci sa incepem prezentarile:


Aici e Cici, pisicutza noastra care desi e super blanda e si super rasfatata ... daca s-ar putea sa o tin in brate si sa o mangai 24 de ore ea ar sta. E asa de rasfatata inca se urca si pe masa, iar eu ca o 'mamica buna' in loc s-o dau jos o pozez.


Urmeaza sa vedeti gradina (doar o mica parte din ea):

6 Response to "Viaţa la ţară I"

  1. Nicole says:

    Frumos acolo la tara, sa va bucurati de vacanta! Si, bineinteles sa pregatesti ceva gustos numai cu ingrediente cu adevarat bio. Pupici

    Danutza says:

    E chiar frumos! Multumim! Pupici!

    asa imi doresc o casuta sa am tot felu de flori legume fructe catel:) m-am saturat la bloc ce bine arata toate legumele,si eu cand merg la buni ii admir gradina..

    Danutza says:

    Ela, ce bine ca ai zis de catel, am poze si cu el, dar am uitat sa le pun:)

    Ce bogata esti!

    Danutza says:

    Uneori bogatia spirituala e cea mai importanta! Lucrurile fizice dispar imediat:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.