Paste cu sos şi carne la cuptor










By http://retetegg.blogspot.com

De multa vreme imi doresc sa fac lasagna sau cannelloni, insa nu am reusit pana acum.

Mi-am satisfacut in schimb pofta de paste la cuptor, pregatite cu sos de rosii din belsug si carne.

Am folosit:
  • 500 gr paste, 400 gr carne tocata, 1 kg rosii, 2 linguri pasta de tomate, 1 ceapa verde mare, oregano, ghimbir, 50 ml vin, sare, piper alb, patrunjel, cascaval ras.

Am fiert pastele in apa cu sare si le-am scurs bine de apa.

Intr-o tigaie am incins 2 linguri de ulei, am pus ceapa tocata marunt, apoi 2 rosii taiate cuburi.

Peste 5 minute am adaugat vinul, pasta de tomate si condimentele.

Am lasat pe foc pana cand s-a evaporat lichidul.

Intr-o tava am asezat pastele pe hartie de copt, apoi carnea, felii de rosie, patrunjel si inca un strat de paste.

Am pasat 1/2 kg de rosii si am adaugat sosul peste paste.

Am lasat 30 de minute in cuptor.

Cred ca sosul de rosii a fost mult prea lichid, caci nu am reusit sa tai pastele cum doream ci le-am pus cu o spatula pe farfurie:)

Desi nu arata chiar extraordinar, va asigur ca gustul e mega buun.

Am pus deasupra pastelor si cascaval ras atunci cand am servit.

Pofta buna!

4 Response to "Paste cu sos şi carne la cuptor"

  1. Unknown says:

    Si noi am facut ieri paste, dar cu sunca si ciuperci! O seara frumoasa!

    Danutza says:

    MMM, foarte bune si cu sunca si ciuperci:) Seara placuta!

    Arata apetisant!

    Danutza says:

    Multumesc mult Mariette! As adauga ca sunt chiar mai bune decat arata:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.