Salata greceasca




Este mai exact o adaptare a salatei grecesti. Nu am respectat cu exactitate reteta originala insa si aceasta varianta este foarte buna si mai ales usoara.

Am folosit:
  • 3 castraveti, 3 rosii, 100 gr masline negre, 100-150 gr sunca presata, 2 oua fierte, 200 gr branza feta, ulei, 1 lamaie, sare.
Am taiat toate ingredientele si le-am pus in bol. Am adaugat ulei, zeama de lamaie si sare.
Un mic dejun sanatos si gustos.

Va recomand sa incercati!

2 Response to "Salata greceasca"

  1. geta says:

    arata tare bine...imi plac salatele de mor!si eu le adaptez...

    Anonim says:

    Foarte buna,Imi place!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.