Gogoşi cu gem





By http://retetegg.blogspot.com/

Noua ne plac gogosile de orice fel, fie ele simple, cu branza, cu gem, etc. Asa ca profitam de cate o zi racoroasa sa ne potolim pofta cu cateva gogosi calde si gustoase.

Compozitia de baza este aceeasi fie ca le facem simple sau cu umplutura.

Am folosit:
  • 750 gr faina, 1 pahar cu apa, 1 cub drojdie, 1 ou, 100 gr iaurt simplu, gem de gutui, esenta de vanilie, zahar vanilat, coaja de lamaie, un praf de sare, ulei (pentru compozitia de gogosi 3 linguri, pentru prajit folosim in functie de marimea vasului in care prajim gogosile)

Apa am incalzit-o putin si am dizolvat in ea drojdia, zaharul vanilat si esenta de vanilie.

Faina am asezat-o intr-un bol si am adaugat apa calduta cu drojdia, iaurtul, 3 linguri de ulei, un praf de sare, un ou si coaja de lamaie.

Am framantat aluatul si l-am lasat sa creasca 1 ora.

Cand aluatul si-a dublat volumul am format gogosile. Am facut gogosi foarte mari ca sa ne saturam. La mijloc am pus gem de gutui.

Am prajit gogosile pe ambele parti. Le-am scos pe un servet sa se scurga surplusul de ulei.

Le-am servit calde!

10 Response to "Gogoşi cu gem"

  1. poti sa mai faci unele cu gem de visine, te rog? :)

    Danutza says:

    Normalll:)) Ador gemul de visine, dar am pus de gutui ca d-asta aveam:)

    Vreau si eu o gogosica ... Nu ride, dar eu o vreau cu halva...

    Aduc eu de visine :) dar facem gogosi :) hai, pune-le la crescut! :*

    Danutza says:

    Daniela, n-am incercat cu halva, dar imi place halvaua asa ca n-are ce sa fie rau:)

    Danutza says:

    Vara cresc una doua, ca e cald ... rabdare la prajit sa avem:))

    Danutzule,opreste si tu una ,doua!Pupici!

    Danutza says:

    Ehee, astea-s mancate de mult! La tura a doua cu gem de visine cand vine si Raisa, opresc pt toata lumea:))

    Unknown says:

    Mmmmmm, aluatul se intinde sau direct cu mana formati gogosii?

    Danutza says:

    Se poate intinde aluatul si taia cu un cutit, in forma dorita, dar se pot forma gogosile si cu mana, depinde cum iti este mai usor :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.