Tort "23"












Tortul de astazi este unul deosebit ... este tortul de ziua mea :). Tocmai de aceea l-am si numit Tort "23".
Desi ziua mea este maine, noi am sarbatorit cu familia in weekend cand am fost in vizita. Asa ca am deja poze, pentru ca din pacate tort nu mai am. Pofticiosii de la masa l-au terminat in 10 minute:)

Este un tort foarte delicios si racoritor cu frisca si fructe.

Ingrediente:
  • un blat pentru tort, 500 gr frisca lichida, 500 gr visine congelate, 10-12 capsuni, zahar pudra, esenta de vanilie, zahar vanilat, 200 ml apa, coaja de lamaie.

Mod de preparare:

Prima data m-am ocupat de sirop pe care l-am realizat din apa, cateva linguri zahar pudra, coaja de lamaie, zahar vanilat si esenta de vanilie. L-am tinut pe foc pana s-a topit zaharul, apoi l-am pus deoparte sa se raceasca.

Frisca lichida am amestecat-o 5 minute cu mixerul pana a devenit consistenta.

Visinele congelate le-am pus intr-un bol si peste ele am adaugat zahar pudra. Le-am lasat in bol cu zaharul aproximativ 20 de minute.

Cand s-a racit siropul am inceput operatiunea "asamblare".

Am pus prima felie de blat pe un platou, am insiropat, am adaugat frisca si visine. La fel am procedat si cu felia a doua. Ultima felie de blat am insiropat-o, am intins uniform frisca deasupra si am acoperit cu frisca si marginile.

Am decorat cu visine, capsuni, frisca si am lasat tortul in frigider cam 3 ore pana cand l-am servit.

Nu cred ca are rost sa mai spun cat de bun a fost ... pozele spun totul.

Va invit pe toti la o felie virtuala de tort!

7 Response to "Tort "23""

  1. LA MULTI ANI!!!!!
    Sanatate si numai bine!!!!!!

    geta says:

    LA MULTI ANI!SA FII SANATOASA!

    mirela says:

    La multi ani!!!!sa fii sanatoasa si iubita.Te pup !

    Danutza says:

    Multumesc mult!!!

    MIMI says:

    La multi ani sanatosi!Sa fii fericita!

    Pai daca ai cumparat blatul el este pufos, nu mai trebuie insiropat.
    Mai bine il faceai tu in casa. Este mai gustos.

    Danutza says:

    Draga Beatrice, blatul cumparat este pufos, dar nu si insiropat:)) Cat despre alegerea de a-l cumpara, nu te priveste ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.