Frappe














By http://retetegg.blogspot.com/

Yupiiiii, postarea cu nr 400!!! Nu pot sa cred ca am ajuns deja la 400! Coincide cu multe alte motive de bucurie, adunate toate intr-o saptamana:)

Maine plecam in concediu, duminica este aniversarea noastra, dar mai ales ... am pregatit un frappe excelent numai bun de sarbatorit impreuna cu voi!

Se pare ca vom intra si cu blogul intr-o mica vacanta, la 400 de postari merita putina odihna si el:)
Desi, voi avea net mobil, asa ca e posibil sa va ofer bunatati si-n vacanta ... asa ca, va astept in vizita chiar si-n vacanta!

Ca sa nu o mai lungim cu vorba (caci ma asteapta bagajele) sa va prezint minunatul frappe - 100% home made:)

Am folosit (pt 3 pahare):
  • 2 plicuri de ness, 4 lingurite de zahar, 600 ml lapte, 200 gr frisca, 2-3 cupe de inghetata de vanilie, cuburi de gheata, cioco rasa pt decor.

Am amestecat ness-ul, zaharul, laptele si inghetata cu blenderul pana au devenit omogene.

Am turnat amestec in pahar, am adaugat cuburi de gheata, frisca din belsug si cioco rasa deasupra.

Neaparat avem nevoie si de pai, ceva atmosfera de vacanta si un iubit care sa ne laude frappe-ul!

Succes garantat!

O zi minunata va doresc si o saptamana relaxanta!

Va pup pe toti!

Ps: Bonus o poza cu Vladut la 10 luni, imbracat cu o bluza de-a mea:))

Link

16 Response to "Frappe"

  1. sarah says:

    maiii in ce ordine sa incep?!?
    1 bebe e un ingeras frumos !!!
    2 aniversare placuta ,la multi ani fericiti impreuna,sanatate si multeeeee bucurii
    3 felicitari pentru postarea 400.
    4 daca m-ai trezi si la 3 noaptea cu un frappe ca asta tot nu m-as supara.
    5 vacanta placutaaaaaaaa!sa te intorci cu forte proaspete si cu retete la fel de minunate.pupicei multi

    Danutza says:

    Sarah, iti multumesc din suflet pentru toate urarile!!!
    Pupici si tie!

    Anonim says:

    BAUTURA MEA PREFERATA VARA !!!!
    concediu placut si vreme insorita!!!! ..... si , multe , multe postari in continuare !!!

    Danutza says:

    Multumesc mult!

    Concediu placut, aniversare ca-n povesti, pupici micutului Vladut ca e un scump, felicitari pentru cele 400 de retete si la cit mai multe, iar dupa cit am scris, merit un frappe, nu ?! Pupici !!!

    Danutza says:

    Daniela, scumpa, merci mult! Desigur ca meriti un frappe, daca vrei tu chiar si doua :) Pupicei!

    Super, postarea 400? eu am abia 276 :( mai am pana la 400.... concediu placut!

    Danutza says:

    Gaby, eu nici nu pot sa cred cand am adunat 400 ...am bagat tare anul asta de cand mi-am luat noua camera foto:))
    Spor si tie la treaba! Pup!

    Danutzule...tu vrei canicula de te pregatesti!

    Danutza says:

    Ehe, canicula a venit pana sa ma pregatesc eu, dar o combatem cu frappe, ice tea, inghetata si pepene rece:)) Te pup!

    Deci sa o luam pe rand....
    - o reteta minunata care imi aduce aminte de tinerete...ai baut vreodata mazagran ???
    - felicitari pentru 400 si sa ajunci cat de curand la ...1000 retete delicioase !
    - vacanta placuta alaturi de cei dragi tie ! Sa aveti un timp cat mai frumos
    - sa-ti traiasca printisorul mare si voinic si sa va aduca doar bucurii !
    Sper ca nu am uitat ceva....
    Te tzuc cu drag !
    Aha...sper ca aniversarea voastra a fost ceva de neuitat ! La cat mai multi ani fericiti impreuna si multa ..INGADUINTA !!!

    cristina says:

    E atat de simplu de facut, incat as bea unu la fiecare jumatate de ora, mai ales pe caldurile astea!

    Danutza says:

    Sidy, multumim din suflet pt toate cuvintele frumoase! Pupici!

    Danutza says:

    Cristina, si eu as bea la fel ...mai ales ca-i asa buun:)

    Anonim says:

    Sa aveti un concediu excelent, cu zile insorite si clipe de neuitat!

    Danutza says:

    Multumesc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.