Chiul in bucatarie





By http://retetegg.blogspot.com/

Da, uneori chiar si gospodinele mai trag chiulul!! Din diverse motive au nevoie de putina evadare dintre oale, cratiti si linguri ... iar pana la urma merita si ele sa mai spuna stop si sa ia o pauza!

Cea mai buna metoda sa scapi de gatit si sa nici nu-ti infometezi barbatul e sa mergi la un eveniment: nunta, botez, dupa caz:)) Asa scapi de gatit si toata lumea e multumita, ba te mai si distrezi:))

Una peste alta, asa cum s-a observat in ultimele zile am cam tras chiulul, am pregatit cate ceva usor de papa acasa, iar aseara am fost la o nunta.

V-am adus si voua cateva poze cu ce-am apucat sa pozez din gustoasele bucate.

Enjoy!

PS. Promit sa revin cu retete noi de maine, azi inca mai lenevesc:)


8 Response to "Chiul in bucatarie"

  1. Danutzule, la un chiul din asta m-as inscrie si eu... mai ales la o farfurie cu sarmalute si mamaliguta... Frumoase pozele cu mincare, dar si pozele "sexy", le-am admirat... Pupici !!!

    Danutza says:

    Daniela, ca sa fiu sincera si eu tot la sarmale am poftit cel mai mult:)) Aperitive, fripturi tot mancam, dar sarmale facem mai rar:)
    Merci de compliment! Pupici!

    Pai ce asta fetito,tu chiar tragi chiulul la propriu!Eu credeamm ca e o figura de stil dar tu chiar lenevesti cand lumea munceste:)Pupici,distreaza-te!

    sarah says:

    vaiiiii cum asa?tragi chiulul ,ha?eu care ma gandeam ca bucataresti la greu si n-ai timp de noi :)))
    la mine nu functioneaza treba asta cu mersul la nunta ca omu' meu tot acasa vrea sa pape.pupicei

    Danutza says:

    Teo, de maine adio leneveala:)) Am profitat putin de weekend-ul asta mai lejer:) Pupici!

    Danutza says:

    Sarah, la noi functioneaza cu nunta, dar doar o seara:)) Dac-ar tine nuntile cate o saptamana ce-as mai scapa de cate-o grija:))Pupici!

    Cristina says:

    Pt un asa motiv sa tot chiulesti! Pup

    Danutza says:

    Asa am zis si eu Cristina:))Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.