Smoothie de kiwi şi mere










Desi nu am un aparat special pentru smoothie (smoothie maker), am vrut sa incerc sa prepar un smoothie sanatos si delicios acasa.

Am ales sa folosesc pentru acest smoothie 2 fructe de kiwi si 4 mere.

Am curatat fructele de kiwi si le-am pasat cu blender-ul. Merele le-am stors in storcator.

Am amestecat bine intr-un vas inalt piure-ul de kiwi si sucul de mere. Va recomand sa folositi mere dulci pentru acest smoothie. Daca este prea acru mai adaugati 2 lingurite de miere.

Noi l-am baut simplu si natural fara alte adaosuri, a fost delicios!

2 Response to "Smoothie de kiwi şi mere"

  1. Gustos si sanatos... Daca as avea acum un paharel, l-as servi si-as face nanita ca un nou nascut... Noapte buna !!!

    Danutza says:

    Daniela, eu nu ma asteptam sa-mi placa asa de mult. E prima data cand combin mere si kiwi:)
    Noapte buna!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.