Icre de hering




By http://retetegg.blogspot.com/
V-am tot prezentat diverse retete pentru salata de icre, dar astea parca au fost cele mai bune de pana acum:). Am ales icre de hering si nu le-am facut nimic special, cred ca totul tine de calitatea lor.
Le-am decorat cu niste pestisori (hamsii) care dau veseli din codite :)

Am folosit:
  • 100 gr icre de hering, 300 ml ulei, 2 felii de paine, 1/2 lamaie, ceapa, hamsii.
In vasul de la mixer am pus icrele si le-am mixat asa singure 2-3 minute. De obicei procedez asa pentru ca icrele sa se sparga inainte de a pune ulei.

Am adaugat apoi ulei putin cate putin mixand in permanenta.

Painea am pus-o in apa la inmuiat, apoi am stors-o bine si am adaugat-o alternanad cu uleiul si sucul de la lamaie.

Cand icrele au fost gata am tocat putina ceapa si am amestecat-o cu ele.

Eu m-am jucat si cu 2-3 pestisori pentru decor, voi o decorati cum va place :)

Pofta buna!

12 Response to "Icre de hering"

  1. Ioana V. says:

    draga mea ce inventiva esti in privinta prezentarii!!Foarte bine arata!

    Nely says:

    Foarte bun! Eu il fac cu gris dar am sa incerc si cu paine! Pupici si weekend placut!

    Danutza says:

    Alinutza, luasem pt al meu niste hamsii si m-am gandit ca merg la fix niste pesti in icre :)) Pupici!

    Danutza says:

    Nely, fac si eu in ambele variante dar prefer painea fiindca mi se pare mie ca nu le schimba gustul, pe cand grisul mi l-am indulcit putin :)
    Sunt bune oricum, as manca non stop:))
    Pupici!

    Simona says:

    Super arata!! Imi plac foarte tare icrele, mi-ai dat o idee buna ptr maine. Pupici

    Ulutooo... trimite la mine tot castronelul, ca eu am placerea sa maninc icre doar o data pe an, asta cind merg acasa... uaaaaaaaaaaaaaaaaa... acum mi-e foame si pofta... vin cu piinita calda si papam impreuna ?!

    O idee buna!nu am facut de ceva vreme nici o salata de icre.Nu ma intreba daca mi-e pofta:)

    Danutza says:

    Simona, de obicei si eu tot in weekend le fac :) Mult spor si pupici!

    Danutza says:

    Daniela, ti le trimit cu drag! Am mai auzit pe cineva la fel, ca mananca icre doar cand vine in tara ..oare doar in Ro se papa icrele facute in casa ? :)
    Sa nu uiti de painita, mmm:))
    Pupici!

    Danutza says:

    Teo, stiu eu ca ti-e pofta :)) Trebuie sa le faci, mai ales daca n-ai mai mancat de mult :)Pup!

    Sotul meu are misiunea sa pregateasca icre.Foarte bune-i reusesc.Eu doar le infulec.Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, esti norocoasa cu asa sot:) Al meu asteapta cuminte sa i le pun in fata la masa ... gateste si el dar de obicei chestii rapide si usoare:)
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.