Pasca fara aluat


Astazi aveam in plan sa va prezint altceva, dar pentru ca v-a placut pasca mea fara aluat m-am gandit sa va ofer reteta cat mai repede :)

Mai ales ca pentru catolici incep deja pregatirile fiindca duminica este Pastele!

Reteta o am dintr-o revista cu retete pentru Paste, am facut cateva mici modificari si sunt 100% super multumita de rezultat. De Paste am decis sa fac 2 tipuri de pasca, pe cea traditionala cu aluat de cozonac, dar si pe aceasta.

*Cu pascuta mea va astept si la Tea Party - Easter edition la Emily!

Am folosit (pentru o pasca mica 2-3 persoane):
  • 400 gr branza dulce, 100 gr stafide, 2 oua mari, 150 gr zahar, 2 linguri de ulei, 3 linguri faina, 2 linguri pesmet, 1/2 lingurita praf de copt, un praf de sare, esenta de vanilie, seminte de in si susan - optional.

Intr-un bol am amestecat branza dulce cu zaharul, galbenusurile, uleiul, vanilia si praful de sare. Am folosit o furculita pentru a omogeniza amestecul.

Am pus apoi faina, praful de copt, 1 lingura de pesmet si stafidele.

Separat am batut albusurile spuma. Le-am adaugat in compozitia de branza si le-am incorporat cu o spatula fara sa amestec foarte mult.

Am uns o cratita cu unt si am tapetat-o cu hartie de copt. Am pus in ea amestecul pentru pasca, am nivelat, am pus semintele si am bagat la cuptor la foc mic, 30 de minute.

La jumatatea intervalului de coacere, adica dupa 15 min, am scos pasca si am presarat deasupra cealalta lingura de pesmet.

A iesit minunata, crocanta pe margini si deasupra si super cremoasa in interior.

V-o recomand din suflet pt sarbatori! Este delicioasa si se face mai rapid decat cea cu aluat de cozonac!


Paste fericit si mult spor la pregatiri!!!

*Pentru mai multe idei va astept sa accesati si lista mea cu retete pentru Paste!*

13 Response to "Pasca fara aluat"

  1. Wouw!!!! ce pain au brioche fourré a un aspect très appétissant, je suis fasciné!

    Bisous

    Eu vreau acu'nu mai am rabdare pana la petrecere.Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, cu mare placere te servesc si acum si la tea party! Pupici!

    Simona says:

    O am si eu pe lista de Paste! Mmmm.. arata delicios!!
    Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Simo! Pasca asta e un must have de Paste :)) Pupici!

    Danutza, I nominated you for an Awesome blog content. Come see the rules (post A to Z about me)

    Maria says:

    Cu ce bunatate mi-ai incantat pupilele gustative azi....:)!!!!!Minunata pascuta!!!!!!Pupici

    Danutza says:

    Thank you Marina!

    Danutza says:

    Maria, tare mult ma bucur ca iti place! Pupici!

    Anonim says:

    uite asa o femeiei vreau si eu.. de la ce virsta incep ele sa gateasca?

    Danutza says:

    Depinde cat de mult ii place sa gateasca, nu neaparat varsta la care incepe :)

    Unknown says:

    Am facut-o de f f f f multe ori, este delicioasã !!!!

    Danutza says:

    Multumesc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.