Ardei umpluţi














V-am spus ca in vacanta am fost si la tara cateva zile. In zona aceea (Buzau) peisajele sunt superbe, iar oamenii de la tara se ocupa de gradinile lor care sunt pline de fructe si legume.

Avand in vedere ca la Bucuresti nici macar legumele de la piata nu sunt 100% bio am profitat de bogatia naturii si de indemanarea de gospodina veritabila a viitoarei mele soacre si am gatit impreuna o reteta de care nu ma satur niciodata, mai ales vara: ardei umpluti.

Am folosit:
  • 10 ardei grasi, 5 rosii maricele, 2 rosii mici, 1 kg carne de porc tocata, 150 gr orez, 3-4 cepe, 200 gr pasta de tomate, condimente (cimbru, sare, piper).

Ardeii si rosiile mari le-am curatat de seminte. Rosiile mici le-am taiat felii.

Carnea de porc am amestecat-o cu ceapa tocata marunt, orezul, condimentele si 100 gr pasta de tomate.

Am umplut ardeii si rosiile cu amestecul de carne si am folosit felii de rosie drept capac.

Le-am asezat intr-o oala, am adaugat 100 gr pasta de tomate, sare si apa cat sa acopere legumele.

Le-am lasat pe aragaz la foc potrivit aproximativ 1 ora si jumatate.

Pentru servire noi am facut separat un sos din pasta de tomate, condimente, 2 linguri de apa si 1 lingura de faina. De asemenea, am servit si cu smantana proaspata.

Absolut deliciosi, vara sunt intotdeuna prima mea alegere culinara!

5 Response to "Ardei umpluţi"

  1. pansy says:

    un deliciu vara ardeii umpluti ! noi ii mancam vara inecati in iaurt sau smantana.

    Raluca says:

    La combinatia asta nu ma gandisem :)

    Danutza says:

    La rosii umplute? Sunt super delicioase;)

    Anonim says:

    aici in cipru ardeii se calesc pina sa-i umplem
    iar carnea o calesc si pun si isma



    Danutza says:

    Eu le prefer crude fiindca oricum se fierb, mai scutesc din munca :) Imi place si mie menta in preparate din carne, dar in ardeii umpluti n-am incercat, pana acum :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.