File de novac la cuptor cu broccoli si morcovi












By http://retetegg.blogspot.com/

De curand am descoperit un tip de peste pe care acum dupa ce l-am incercat vi-l recomand sa-l incercati si voi. Este vorba de novac, noi am cumparat un file mare de novac, care a avut un kg.

Are gustul asemanator cu pastravul si are avanatajul ca fiind un peste mare n-are decat oase mari. E imposibil sa nu le vezi si sa nu le ocolesti:)) Noi l-am mancat fara probleme, ca pe o friptura. (Am o mare teama de oasele de peste mici si ma si enerveaza sa stau juma de ora numai sa le aleg pana imi trece si pofta de mancare).

L-am pregatit la cuptor, cu legume si multa lamaie. E mega extra gustos si sanatos si voi incerca sa-l gatesc si sub alte forme.

Am folosit:
  • 1 file de novac, 1 punga de legume congelate (broccoli, morcovi, conopida), cateva boabe de mazare, 1 lamaie, condimente pt peste, sare, 1 pahar cu vin, 1 pahar cu apa, putin ulei de masline.
Fiind foarte mare file-ul meu, l-am taiat pe jumatate si l-am pus in 2 tavi. Am uns inainte tava cu putin ulei de masline.

Am condimentat pestele, am asezat pe langa el legumele si l-am "imbatat" cu vin si apa.

Am pus si felii de lamaie deasupra lui.

L-am pus la cuptor la foc potrivit aproximativ 25 - 30 de minute.

La jumatatea coacerii l-am scos din cuptor si l-am stropit cu zeama de lamaie.

A fost o cina usoara si foarte gustoasa!


13 Response to "File de novac la cuptor cu broccoli si morcovi"

  1. violette says:

    O reteta perfecta...simpla de pregatit,sanatosa si mai ales delicioasa!
    o seara placuta!

    Danutza says:

    Multumesc mult Violette! Chiar la fix ai spus..asa este! Seara frumoasa si tie!

    Anonim says:

    Imi place combinatia ;)...delicioasa!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Adina! Eu chiar acum salivam la checul tau cu ciuperci!! Yum!

    Emily says:

    si mie imi place tare mult pestele, dar sa fie fara oase :)) iar acesta arata foarte bine! :*

    Pescaria mea nu are asa ceva,tre sa ma interesez.Daca zici ca are gust de pastrav e grozav!Pupici!

    Danutza says:

    Daa, pestele fara oase e preferatul meu! Asta n-a avut decat 10 oase mari de tot...mi-a placut mult:) Pup Emily si multumesc pt vizita!

    Danutza says:

    Teo, noi l-am gasit in Auchan! Vroiam initial sa luam un crap intreg, dar am vazut fileurile astea gigante si ne-au atras:) E bun,bun ... il recomand cu incredere! Pupici!

    Uau, ce bine arata... o portie mica si pentru mine, chiar daca nu am postit... hmmm, bun, bun... mai ales ca nu are oase... N-am vazut asa ceva prin pescariile de aici... trebuie sa ma uit mai atent...

    Foarte gustos novacul si gatit pe placul meu :) Imi place blogul tau, iar meniul zilei pe blog e super idee!!

    Danutza says:

    Merci Daniela! Nici noi nu am postit, insa pestele e bun oricand si as vrea sa ne facem un obicei sa-l papam mai des:) Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult Diana! Si eu ti-am vizitat blogul si mi-au placut toate bunatatile de acolo:) Te pup!
    Ideea cu meniul am vrut sa fie utila pt gospodinele de genul meu care mai au nevoie din cand in cand de inspiratie, sa gateasca ceva:)

    Ioana V. says:

    arata foarte apetisant!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.