Plăcintă cu dovleac







Trebuie sa recunosc: toamna nu este tocmai anotimpul meu preferat. Insa, are si unele parti bune, pe care sincer le ador: strugurii copti, smochinele, mustul, dovleacul pentru placinta.

Cum am gasit la hipermarket dovleac pentru placinta nu am vrut sa ratez ocazia de a prepara ceva bun cu dovleac.

Prima in ordinea preferintelor a fost aleasa: placinta cu dovleac. Un deliciu!

Am folosit:
  • 2 foi de aluat pentru placinta (aprox. 900 grame), 1 dovleac pentru placinta (1,300 grame), 2 plicuri zahar vanilat, 2 lingurite esenta de vanilie.

Dovleacul l-am taiat in 2 bucati si l-am copt. Apoi i-am scos miezul, l-am pasat si l-am amestecat cu zahar vanilat si esenta de vanilie. Daca dovleacul nu e suficient de dulce mai puteti adauga 2-3 linguri de zahar pudra.

Aluatul l-am decongelat si l-am intins pe masa. Am pus pe fiecare foaie de aluat miez de dovleac, am rulat si am pus in tava pe hartie de copt.

Am lasat la cuptor pana cand aluatul a devenit rumen.

Placinta cu dovleac este foarte gustoasa si parfumata! Un adevarat rasfat toamna :)

1 Response to "Plăcintă cu dovleac"

  1. Sunt asa de bune retetele cu dovleac... Imi plac.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.