Clătite cu gem de prune





By http://retetegg.blogspot.com/

Va mai amintiti gemul de prune pe care l-am facut luna trecuta?! Nu putea sa mearga mai bine decat in niste clatite delicioase.

Fiindca afara e nor, ploaie si frig va invit la mine la clatite caldeee si buuune!

Am folosit:
  • 4 oua, 700 ml lapte, faina, un praf de sare, 2 linguri de zahar, gem de prune.
Am amestecat cele 4 oua batute bine cu laptele, apoi am adaugat zaharul si praful de sare. Cand zaharul s-a topit am adaugat faina in compozitie si am omogenizat.

Am copt clatitele si apoi le-am umplut cu gem.

Daca aveti nuci, macinati-le si adaugati-le peste gem. Au un gust excelent in combinatie.

Pofta buna!



20 Response to "Clătite cu gem de prune"

  1. sarah says:

    am venit repede ,repede.la mine e cald rau desi ploua,deci merg de minune clatitele...bine,pentru clatite nu trebuie sa fie o anumite vreme,ele sunt minunate mereu.pupicei

    Ioana V. says:

    imi dai si mie o clatita?..:))Pup

    Miha says:

    Ohhh...ce pofta mi-ai facut. Tocmai ce-am primit 2 borcane cu gem de prune de la mama, neaparat tre sa fac si eu. Pfff...

    Doua bucati sunt ale mele!Tu mai invitat:)

    M-ai suparat rau cu poza in care clatita sta "dezmatata" si-mi arata culoarea din interior... yamiii, trebuie neaparat sa ma apuc de facut clatite, ca doar cind merg la mama in tara, maninc... Trimit un borcan cu de care gem vrei, imi trimiti clatite in schimb ?! Pupici !!!

    Danutza says:

    Sarah, mare dreptate ai! Clatitele sunt bune oricand, si iarna sa ne incalzim si vara cu niste inghetata deasupra:) Pupici!!

    Danutza says:

    Desigur Alinutza, invitatia a fost lansata deja:) Pupici!

    Danutza says:

    Miha, abia astept sa ne servesti si tu cu niste clatitutze delicioase:)) Pup!

    Danutza says:

    Teo, in seara asta mai fac o tura la cererea publicului:)) Hai la noi:) Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, iti trimit cate clatite vrei tu ca stiu ca-mi dai gem din ala buuun de tot:)Pupici!

    Andrada says:

    Eu nu mai am gem de prune :(( Mai faceam cu dulceata de visine ies bune rau..dar nici aia de visine nu mai e pe stoc. Mai am de cirese galbene, de capsuni si de soc... care merge mai bine?

    Am venit intr-un suflet pana aici,doar doar mai apuc si eu una.Pupicei!

    Danutza says:

    Andrada, cu dulceata de visine imi plac la nebunie! Sunt curioasa cum e cea de soc...presupun ca aromata. Clatitele merg bine cam cu orice gem sau dulceata asa ca le poti testa cu oricare:)

    Danutza says:

    Dia, cum se zice 'are balta peste':)) Avem clatite pe saturate asa ca serveste cu incredere:) Pup!

    oooo...clatitute calde...am venit dupa miros! :)

    Danutza says:

    Bine ai venit! Te invit la o clatita:)

    Anonim says:

    astazi ma gandeam si eu la niste clatite cu gem , dar zilele astea sigur fac de pofta cateva!!

    Danutza says:

    Pai daca tot e frig afara, merita sa stai 15-20 de minute la bucatarie si sa coci cateva clatite:)Sa ai spor!

    deci ai facuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MULTUMEEEEEEEEEEEEEEEESC!!!! :* data viitoare o sa vin p la tine sa-mi dai si mie.. dar pt mine pui si nuci coapte :) :* Puuuuup

    Danutza says:

    Yup, pun si nuci:) Abia astept sa ma duc la socrii sa-mi iau niste provizii de nuci, migdale etc...ca ei au multe si nu le papa...le papam noi:)) Cu clatiteee:))Poop!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.