O mică absenţă ... motivată!


Din pacate, de astazi si pana la finalul saptamanii am sa absentez, motivat, de pe blog.

Motivul: ne mutam!

Da, perioada aia in care te apuci cu 1 saptamana inainte sa impachetezi si stai inca vreo 2 sa despachetezi:)). De obicei pare o perioada grea, de stres si nervi, insa cand te muti in casa ta si scapi de plata chiriei, e un motiv de bucurie totala.

Nu am sa intru foarte mult in detalii, vroiam doar sa stiti motivul pentru care iau o mica pauza de gatit si bucatareala. Sunt convinsa ca o sa mi se para ciudat sa nu gatesc cateva zile, am sa ma simt ca in concediu cand mancam numai la restaurant:)). Eh, noi nu o sa mancam la restaurant de data asta ca n-avem timp, dar tinem aproape numerele de la pizza delivery si chinese food:))

Aveti ca sursa de inspiratie retetele mele de pana acum, asa ca va doresc spor la gatit chiar si in lipsa mea.

P.S. In limita in care o sa am timp si net, promit sa raspund la comentarii cat mai repede.

6 Response to "O mică absenţă ... motivată!"

  1. Spor la treaba si te astept sa revii in forta cu retete gustoase... Pupici !

    Danutza says:

    Multumesc Daniela! Intru in bucatarie cat mai repede posibil:)

    pansy says:

    succes la mutare,vei fi foarte ocupata!dar astept sa revii!

    Danutza says:

    Multumesc Pansy! Abia am timp sa respir! Dar ma revansez eu cu ceva bunatati dupa ce ma "reinstalez":)

    mirela says:

    Spor la impachetat si multa fericire in casa voastra!!!!pupppp!!!

    Danutza says:

    Mirela, acum stau linistita in pat cu laptopul in brate. Ma relaxez fiindca am terminat cu mutarea si curatenia.
    Multumesc frumos pt gandurile bune!
    Pupici.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.