Desert cu frişcă şi fructe de pădure









Un desert special intr-o zi speciala, 1 Martie!

Am incercat sa pregatesc ceva in armonie cu semnificatia zilei, m-am bazat pe simbolul alb-rosu al martisorului. De asemenea, am vrut sa fie un desert usor, cu aroma de primavara.

Si iata ce a iesit: un desert alb-rosu, cu piscoturi, frisca, fructe de padure si multa, multa iubire pentru cei dragi mie si pentru voi toti cei care imi vizitati mereu blogul si sunteti alaturi de mine!

Am folosit:
  • 1 pachet de piscoturi, 200 ml frisca lichida, fructe de padure congelate (afine, coacaze, mure, zmeura, capsuni, visine), 8 linguri de zahar, 1 zahar vanilat, 1 esenta de vanilie, 100 ml apa.
Am pregatit intai frisca si am lasat-o la rece.

Apoi am facut siropul din 100 ml apa, 1/2 esenta de vanilie si 4 linguri de zahar. Le-am pus pe foc 5 minute si am amestecat pana cand s-a topit complet zaharul, apoi am lasat la racit.

Fructele de padure le-am scos din congelator cam cu 2 ore inainte de a prepara desertul. Le-am pus intr-un castron si am adaugat peste ele 1/2 esenta de vanilie, 1 zahar vanilat si 4 linguri de zahar.

Am ales sa servesc acest desert direct in pahare pentru ca am vrut sa ofer martisoare dulci la fiecare si mi s-a parut o idee super.

Am pus in pahar 1 piscot rupt in doua, l-am insiropat, apoi am adaugat frisca, fructe si sos de la fructe (datorita zaharului fructele lasa un sirop delicios atunci cand se decongeleaza). Am repetat operatiunea cu inca un piscot insiropat, frisca si fructe.

La final am decorat cu frisca si am ales cateva fructe delicioase pentru a orna.

Nu ramane decat sa legati un snur de martisor la pahar si il oferiti cu drag celor apropiati. Este un cadou foarte apreciat.

La multi ani de Martisor!

12 Response to "Desert cu frişcă şi fructe de pădure"

  1. O primavara minunata, Danutza ! Mama, miine ma dau la fructele din congelator, ca arata prea bine desertul tau... Pupici !

    La multi ani de 3 ori :)

    1)pt k ieri ai facut 1 an si 7 luni cu prietenul
    2)pt ca azi e 1 martie
    3)pt nepotelul tau care face 5 luni azi

    :) :*

    Wish you all the best!

    Danutza says:

    Daniela, o primavara plina de impliniri iti doresc si eu! Fructele astea congelate le incerc pentru prima data si se pare ca sunt super in deserturi. Te pup.

    Danutza says:

    Raisa, iti multumesc din suflet!!!
    De nepotel si de 1 Martie stiam, dar de ziua de ieri am uitat complet:)). Sa-mi fie rusine, mai ales ca azi mi-a adus si florile mele preferate:)).

    Pupici.

    PS: Mi-a placut sigla google de azi:)

    ma bucur ca ti-a placut :) am fost tare mandra k am oferit un martisor pt toata lumea din Romania, Moldova si Bulgaria :) (a fost pt prima oara in viata mea cand chiar "le-am dat martisoare tuturor") :P

    Pup

    Danutza says:

    Frumos gest:)!

    Anonim says:

    no, ăsta da mărţişor:) să-ţi fie de bine:)

    Danutza says:

    Multumesc Injineru'!

    mirela says:

    Tare apetisant desertul,,,,mmm,,,m-as infrupta ditr-o cupa,,,,,o primavara frumoasa si multi pupiceiii!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Mirela. Pupicei si tie!!!

    cry_filo says:

    chiar daca a trecut martisorul, tot minunat arata si mie imi lasa gura apa... :*

    Danutza says:

    Multumesc mult!! Este delicios :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.