Clătite cu pui şi legume II





















By http://retetegg.blogspot.com

Varianta a II-a a clatitelor cu legume si pui este o bunatate!

Desi reteta originala este cea cu sos bechamel, imi place sa pregatesc clatitele cu pui si legume cu sos de rosii, fiindca iubitul meu le prefera mai bine asa:)

Am folosit:
  • Pt clatite: 6 oua, 1 litru apa minerala sau sifon, un praf de sare, faina.
  • Pt umplutura: 500 gr piept de pui, 5 ciuperci, 1 ardei kapia, 1 dovlecel, 4 linguri sos de rosii, oregano, sare, piper, busuioc, boia dulce, condimente pt pui, 2 lingurite sos soia.
  • Pt servire: ceapa verde, rosii mici.
Am pregatit compozitia pt clatite, le-am copt si le-am pastrat calde in cuptor.

Pieptul de pui l-am taiat fasii, apoi l-am calit in tigaie in putin ulei incins. Am adaugat peste el legumele taiate, sosul soia si condimentele si am lasat aproximativ 7-8 minute. Am pus si sosul de rosii, iar peste 3 minute am oprit focul

Am umplut fiecare clatita cu amestecul de legume si pui, am rulat si am servit cu ceapa verde si rosii.

Trebuie sa le incercati si voi, au un gust nemaipomenit de bun!

6 Response to "Clătite cu pui şi legume II"

  1. Ce bine arata clatitele, dar ce le-as minca cu o brinzica adevarata ca aia de la mama de acasa..., ca aici nu au astia brinza adevarata de vaca... Fug ca mi s-a facut pofta si sint la dieta... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, te aprob! Sunt bune si cu branzica, si dulci cu cioco sau dulceata....mmmm:)
    Te pup!

    pansy says:

    cred ca au fost grozave!

    Danutza says:

    Asa-i Pansy, au fost foarte bune! Mersi pt vizita!

    Unknown says:

    Multumesc pentru idee, voi face si eu maine! Pana acum am facut doar clatite simple (desert) si clatite cu carne tocata, tot asa calita bine si cu sos de rosii! Numai bine!

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca iti place combinatia, te asigur ca e yummi:)
    Si tu mi-ai dat o idee sa le incerc in stil bolognez:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.