Meniu pentru Sf. Ioan


By http://retetegg.blogspot.com/

Ca intotdeauna la noi in familie de Sf Ioan e motiv de petrecere, fiindca am 2 sarbatoriti importanti (mama si iubitul meu). Asa ca trebuie sa ne rasfatam cu bunatati!

M-am gandit sa va ofer si voua cateva idei pentru masa de Sf Ioan. Puteti alege din bunatatile de pe masa de Sf Ioan pe care am propus-o anul trecut sau din lista de mai jos:




































Spor la pregatiri, distractie placuta sambata si 'La multi ani' sarbatoritilor!

* Sursa foto 1: http://beforeandafterbrides.wordpress.com

12 Response to "Meniu pentru Sf. Ioan"

  1. Camelia says:

    Cel mai mult imi place Tiramisu ,pe care l-am si facut.
    Oricum ,ideile originale de preparate pentru Sf.Ion sunt bine venite .Sincere multumiri si succes in continuare!

    O multime de bunatati.Petrecere frumoasa va doresc,si "La multi ani"!

    Danutza says:

    Si noua ne place tiramisu, e o prajitura destul de rapida si usoara!
    Preparatele din lista le-am ales astfel incat sa mai eliminam din meniu tot ce-am mancat de sarbatori si sa fie ceva diferit si mai usor pt organism. Eu as merge pe salate, peste la cuptor si-un tort cu frisca si fructe:)
    Te pup si te astept cu drag pe blog oricand doresti!

    Danutza says:

    Multumim mult Mihaela! Pupici!!!

    Numai bunaciuni.
    La multi ani,sarbatoritilor si petrecere frumoasa!

    Danutza says:

    Merci mult Medi! Te pup!

    sa ne traiasca toti cu acest nume si multumim de idei!pupici!

    Danutza says:

    Asa-i Teo, sa ne traiasca si sa ne bucuram de ei:) Pupici!

    sarah says:

    La multi ai sarbatoritilor!orice meniu ai alege totul va fi yumy.pup

    Cristina says:

    O selectie ff apetisanta!

    Danutza says:

    Multumesc mult Sarah! Sa vedem la ce ma decid:) Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Cristina! Astazi fac salata ta cu cartofi si macrou, ca ne-ai facut pofta:) Abia astept!! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.