Păstrăv pe grill




Inceput de toamna, o zi insorita dar racoroasa, un meniu usor si gustos: pastrav pregatit pe grill si garnitura de cartofi natur cu verdeata. O cina extrem de savuroasa!

Am folosit:
  • 3 file-uri de pastrav proaspat, sare, piper, tarhon uscat
  • 4 cartofi, sare, 1 catel de usturoi, patrunjel
  • 3 felii de lamaie
Pastravul l-am spalat si l-am scurs bine de apa cu ajutorul unui servet, l-am condimentat si l-am asezat pe grill (este suficient sa stea pe grill 3 minute pe fiecare parte).

Cartofii curatati i-am tocat cuburi si i-am fiert in apa cu sare si catelul de usturoi taiat felii.

Am servit pestele pe grill alaturi de cartofi cu patrunjel deasupra si felii de lamaie.

Pofta buna!

0 Response to "Păstrăv pe grill"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.