Pizza -"home made"



















Am revenit cu retetele promise ieri.

Prima dintre ele este cea de pizza, facuta in casa. O pizza care dupa parerea mea a iesit foarte buna, a continut multe ingrediente, toate pe placul nostru.

Am folosit:
  • Pentru aluat: 500 gr faina, 1 cana cu apa, 1 praf de sare, 1 cub drojdie, 4 linguri ulei.
  • Pentru topping: 7-8 felii de salam uscat de vara, 2 felii sunca presata, 3-4 ciuperci proaspete, 1 carnat semiafumat, 100-200 gr cascaval, 200 gr masline feliate, 1 ardei kapia, 1 ceapa mica, sos de rosii, oregano, busuioc.

Din ingredientele de mai sus am pregatit 2 pizza.

Aluatul l-am pregatit din faina pe care am asezat-o intr-un bol. In mijloc am adaugat drojdia topita in apa calduta si sarea. Am amestecat compozitia pana a devenit un aluat moale si elastic. Am adaugat apoi si uleiul, am amestecat din nou foarte bine aluatul. L-am lasat la dospit aproximativ 30 de minute.

Intre timp am pregatit ingredientele pentru topping. Ceapa si ardeiul le-am taiat rondele, salamul, sunca, ciupercile si carnatul felii, cascavalul l-am ras. Sosul de rosii l-am amestecat cu putina sare, oregano si busuioc.

Cand aluatul s-a dospit il impartim in 2 bucati. Prima bucata o asezam in tava unsa cu ulei si o intindem in functie de modul in care vrem sa fie aluatul, mai subtire sau mai gros.

Peste aluat intindem un strat subtire de sos de rosii apoi asezam ingredientele. Am asezat cascavalul ras deasupra fiindca imi place crusta pe care o formeaza.

Am lasat pizza in cuptor la foc potrivit aproximativ 20-25 de minute.

Desi nu a avut o forma bine definita (undeva intre rotund si patrat) gustul a fost senzational, ingredientele din belsug si s-a papat foarte repede alaturi de o bere rece.

Pofta buna!

2 Response to "Pizza -"home made""

  1. Oana says:

    Multumim pentru retete!am facut o pizza super!

    Danutza says:

    Cu mare placere! Ma bucur ca ti-a placut:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.