Socată












In ultima vreme am vazut peste tot pe net diverse retete de socata asa ca m-am decis sa fac si eu. Am gasit in piata soc proaspat si cum n-am mai baut de multi ani socata m-am pus repede pe treaba.

Uitasem cat de buuuna este si cat de aromata!

Am folosit:
  • 4 l de apa, 8-10 flori de soc, 1/2 kg zahar, 1-2 lamai, 1 plic zahar vanilat.

Am spalat in multa apa florile de soc.

Intr-un vas am pus apa, zaharul si am amestecat pana zaharul s-a topit.

Am adaugat socul, feliile de lamaie si zaharul vanilat.

Am mai amestecat de cateva ori si am lasat vasul cu florile de soc la macerat 2 zile.

Mi-a placut foarte mult ca a iesit putin acidulata, un suc natural si racoritor, caci va recomand sa o serviti dupa ce a fost tinuta la frigider.

2 Response to "Socată"

  1. Trebuie sa fie tare buna.Soacra mea stie sa faca,eu inca nu,dar cum le pui tu asa frumos aici,am sa incerc.Toate bune

    Danutza says:

    Eu o ador! Si nu se face greu, trebuie doar putina rabdare pana sta vreo 2 zile la macerat ... dar merita asteptarea.
    Vazusem pe un blog ca se poate consuma si dupa cateva ore de stat la soare, dar eu prefer sa simt gustul putin acidulat:)
    Seara placuta iti doresc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.