Inca un premiu












By http://retetegg.blogspot.com/

De data asta un premiu real, nu unul virtual. Desi imi place la nebunie sa ne premiem aici in blogosfera, de data asta am fost premiata 'pe bune' :)

In urma cu ceva timp Kotanyi si Bucataras.ro au organizat un concurs, cu intrebari din domeniul culinar. M-am inscris si eu in concurs, am raspuns la quiz-urile zilnice timp de 3 saptamani si am obtinut locul 3 intr-una din saptamani.

Nu m-am asteptat, am avut chiar o mare surpriza cand am vazut clasamentul si m-am bucurat nespus de mult!

Ieri am primit si premiul, un minunat cosulet cu diverse condimente!

As zice care mai de care mai utile caci am acolo condimente pt gratar, nucsoara, ierburi de provence, scortisoara, cuisoare, ienibahar, condimente pt paneuri, o doza de condimente pt grill si un plic cu verdeturi si condimente pt peste pe care il voi incerca in weekend caci nu mai am rabdare :)

Am mai gasit in cosulet si o lista de cumparaturi cu suport magnetic si un calendar de birou.

Vreau sa le multumesc organizatorilor ca mi-au oferit sansa sa imi testez cunostintele culinare si ca m-au si rasplatit!

8 Response to "Inca un premiu"

  1. bravo! felicitari!

    Danutza says:

    Merci Gaby, eu mai devreme salivam la shaorma ta de pe blog:)

    Felicitari pentru premiu! La mai multe!

    ALINA says:

    complimenti!!!..felicitari!!!!...bravo!!!!!...ma bucur cu adev din tot sufletul pt tine!!!!

    Danutza says:

    Multumesc Alexandrina! Nu sunt eu adepta concursurilor insa cele de cultura generala ma pasioneaza!

    Danutza says:

    Alina, multumesc din suflet! esti o scumpa!

    Felicitari,Danutzule!

    Danutza says:

    Merci mult!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.