Vinete umplute




Vinete la cuptor, umplute .... hmmm delicios.

Am folosit:
  • 4 vinete, 2 cepe, 500 gr carne tocata de porc , 200 gr sos de rosii, condimente, cascaval
Vinetele le-am taiat in lung pe jumatate si le-am curatat miezul.

Intr-o tigaie am incins putin ulei in care am calit ceapa, sosul de rosii si carnea. Peste ele am adaugat apoi si condimente.

De indata ce au fost gata calite, cu legumele si carnea am umplut vinetele si le-am pus in tava la cuptor. Am pus pe tava de copt folie de aluminiu. Le-am lasat la cuptor aproximativ o ora.


Cu 15 minute inainte de final, le-am scos din cuptor si am pus pe fiecare vanata, 1-2 felii de rosie si cascaval ras.


Pofta buna!

2 Response to "Vinete umplute"

  1. Si eu facut vinete impanate, dar cu legume. Nu zic nu, nici la o portie de la tine. Pupik.

    Danutza says:

    Noua ne plac mai "carnivore":)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.