Tort cu struguri si mandarine



By http://retetegg.blogspot.com/

Astazi sora mea implineste 30 de ani. Asa ca trebuia sa ma pregatesc si eu cu un cadou dulce, in afara de celelalte cadouri, caci acum lumea are asteptari mai mari la mine:)) Adica, fiindca am un blog culinar, toti se asteapta si la surprize dulci din partea mea.

Iar eu sunt mai mult decat bucuroasa atunci cand trebuie sa pregatesc ceva chiar din suflet pentru cei dragi ... cadourile de acest gen cred eu ca pot avea o valoare mai mare decat alte lucruri materiale.

La multi ani draga noastra, te iubim mult si iti dorim tot binele din lume, sa fii mereu vesela, fericita si implinita alaturi de noi toti!

Sa revenim si la dulcegarie, n-am gustat inca din el dar va asigur eu ca e foarte bun ... n-are de ce sa nu fie :)

Am folosit:
  • un blat de tort (reteta blat de tort), frisca, struguri, mandarine, esenta de lamaie, 300 ml apa, 4 - 5 linguri de zahar, sucul de la o lamaie.
Am facut siropul din apa, zahar, esenta de lamaie si suc de lamaie.

Blatul de tort taiat in 3 felii orizontale l-am insiropat si l-am umplut cu frisca, boabe de strugure (am gasit la piata struguri negrii foarte dulci si buni) si cubulete de mandarine.

L-am imbracat in frisca si l-am decorat dupa imaginatie. Am incercat sa-l fac cat mai dragut, sper ca va place :))

Enjoy it!

28 Response to "Tort cu struguri si mandarine"

  1. ali says:

    La multi ani surorii!

    Arata tare bine tortul!

    La multim ani sorei tale! Un cadou minunat, pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Ali! Te pup!

    Danutza says:

    Multumesc Sara, am sa-i transmit urarile! Pup!

    La multi ani, surioarei tale !!! Foarte finut tortul... Sa-l serviti cu placere si asteptam impresii de la sarbatorita... Pupici !

    Danutza says:

    Multumesc din suflet, am sa-i transmit urarile! Inca nu l-a vazut, sper sa-i placa :) A facut si ea unul pentru party, asta-i pt acasa :))
    Pupici si weekend frumos in continuare!

    Sa-ti traiasca Danutzule,la multi ani!

    Danutza says:

    Multu mult de tot! Pupici!

    La multi ani sanatosi si fericiti.
    Tortul este foarte frumos.
    Te pup si petrecere frumoasa.

    Antonina says:

    La multi ani sarbatoritei !

    Dana C says:

    La multi ani surorii tale, superb tortul, asa cum ai spus si tu faptul ca e facut cu dragoste, face mult mai mult decat orice cadou, te pup!

    Haplea says:

    La multi ani surorii!Super tortul!

    Danutza says:

    Multumesc mult Mihaela! Te pup!

    Danutza says:

    Merci mult Anto! Am sa-i transmit! Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Dana, s-a bucurat tare mult si de tort si de toate urarile primite de la voi! Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Haplea!

    Adina says:

    La multi ani sorei tale! Te-ai scos cu blogul:))

    Danutza says:

    Multu mult Miti! M-am gandit si pe viitor la diverse evenimente sa ma prezint cu un tort, tarta, rulada, briose, etc ... si ma scot:)) Dau si bine ca na sunt homemade:) te pup!

    Cristina says:

    La multi ani! Sa fie fericita si sanatoasa!

    Danutza says:

    Multu mult Cristina! Pup!

    Anonim says:

    La multi ani surorii tale !!!

    Danutza says:

    Merci mult Adina! Pup!

    dia says:

    imi place tare mult blogul tau si il voi urmari su de acum inainte, poate esti si tu curioasa sa ma vizitezi! o zi buna!

    Danutza says:

    Multumesc mult pt vizita! Si tu ai 2 bloguri foarte interesante! O saptamana frumoasa!

    Nicole says:

    Multumesc muuuult pentru tort, a fost o surpriza placuta si foarte delicioasa! Te iubesc, sis!

    Danutza says:

    Si eu te iubesc! Pupici!

    Anonim says:

    Esti fenomenala. super bine arata tortul !

    Danutza says:

    multumesc mult!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.