Sandwich-uri fresh




Desi eu gatesc destul de des si in general imi place mancarea gatita (mai ales de mine), sunt si situatii in care sandwich-urile sunt salvatoare, ca de exemplu la serviciu.
Cum mi-am dorit ceva facut de mana mea si nu cumparat de la fast food, am trecut la treaba si au iesit niste gustari tare buuune.

Pentru 2 sandwich-uri am folosit:
  • 2 chifle proaspete, 1 felie pastrama de porc, 2-3 felii de salam de Sinaia, 2 felii cascaval, 1 rosie, 2 frunze de salata verde.

Am taiat chiflele pe mijloc si le-am umplut cu pastrama, respectiv salam, cascaval, felii de rosie si o frunza de salata.

Un deliciu gustos pentru o zi incarcata de lucru!

0 Response to "Sandwich-uri fresh"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.