Pâine cu ou şi lapte prăjită





O alta reteta care imi aduce aminte de copilarie. Era "desertul" nostru preferat cand nu aveam nimic dulce si ne era pofta :).
Se pregateste foarte repede, nu necesita multe ingrediente si poate sa potoleasca pofta de ceva dulce seara cand vii acasa obosit si infometat:)). Cam asa a fost in cazul nostru.

Am folosit:
  • 6 felii de paine alba (am cumparat painea deja feliata), 2 oua, 100 ml lapte dulce, 1 lingurita esenta de vanilie, 2 plicuri zahar vanilat, 6-7 linguri de zahar.

Am batut cele 2 oua bine si apoi le-am amestecat cu esenta de vanilie si laptele. Zaharul l-am amestecat cu cel vanilat si l-am asezat pe o farfurie intinsa.

Am dat fiecare felie de paine prin amestecul de ou si lapte si am prajit-o in ulei, pe ambele parti.
Cand s-a prajit bine, am scurs-o de ulei si am dat-o prin zahar.

Am servit painea fierbinte, alaturi de cateva arahide coapte fara sare.

Pofta buna!

2 Response to "Pâine cu ou şi lapte prăjită"

  1. pansy says:

    imi plac grozav friganelele.eu nu le fac niciodata dulci ,dar am sa incerc.premii de toamna te asteapta la mine pe blog !

    Danutza says:

    Pansy, multumesc pentru premii! Sa incerci friganelele dulci, sunt delicioase:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.