Clătite cu ciocolată/dulceaţă de vişine












Un desert simplu si rapid!

Am folosit:
  • Pt clatite: 6 oua, 1 litru lapte, faina.
  • Pt umplutura: 1 cutie finetti, 1 borcan gem de visine.
Am pregatit compozitia pt clatite (am amestecat ouale cu laptele si apoi am incorporat faina), le-am copt si le-am umplut cu ciocolata sau gem, in functie de ce a preferat fiecare.

Le-am servit cu putina scortisoara macinata deasupra.

Pofta buna!

P.S. Fiindca eu eram ocupata cu fotografiatul, am avut un ajutor mare la rulat clatite:).
Merci iubitule!

4 Response to "Clătite cu ciocolată/dulceaţă de vişine"

  1. mirela says:

    Foarte bune,iau si eu una,ca mi-ai facut pofta,,,puppp si duminica frumoasa!!!

    Cirmicica says:

    Arata superb si pozele sunt bune,felicitari!!!

    Danutza says:

    Mirela, serveste una cu dulceata si una cu cioco:)
    Pupici si o zi superba!

    Danutza says:

    Cirmicica, multumesc pt vizita si aprecieri!
    Incerc sa obtin o calitate cat mai buna a pozelor cu un aparat compact care nu-i nici prea scumpicel. Eu sunt foarte multumita de el, uneori chiar ma surprinde:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.