Mititei (Mici)






Pentru masa de azi am pregatit o ciorbita delicioasa de vitel si un gratar cu mici (din carne de porc si vita). Compozitia pentru mititei nu a fost facuta de noi in casa, ci am luat de la magazin.

I-am fript bine pe grill, noua ne plac mai arsi nu suculenti, voi ii lasati in functie de modul in care va place sa-i consumati.

I-am servit cu mustar si ketchup!

Pofta buna!

PS. Sa nu va suparati ca nu am reusit sa postez reteta pentru compozitia de mici, insa de cateva zile ma tine in casa o raceala foarte urata si abia reusesc sa gatesc cate ceva. Ma revansez cu reteta cat mai curand posibil!

9 Response to "Mititei (Mici)"

  1. mirela says:

    Danutza,norocul tau ca ieri am mancat si eu mititei,ca altfel imi luam bilet de avion,,,,,sunt tare buniiii,,,,pupp si o Duminica frumoasa!!

    Danutza says:

    Merci mult Mirela!
    Dupa-amiaza placuta si tie! Pup.

    Danutza, nu ti-e mila de mine, ca sint "extraterestra" si maninc doar o data pe an mici, atunci cind merg la mama in tara... Of, of... ce-as minca si eu macar unul mic, mic uns bine cu mustar... uite cum imi fac singura pofta... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, o sa-ti iei revansa cand ajungi din nou in tara:):)
    Te pup!

    Anonim says:

    DANUTZA, ACUM ASTEPTAM RETETA DE MUCENICI MUNTENESTI, MOLDOVENESTI

    Danutza says:

    Astazi am ceva drumuri de facut, dar maine sunt la datorie in bucatarie.
    Probabil voi face reteta pentru cei muntenesti, fiindca acestia sunt specifici in familia mea.

    Anonim says:

    vreau reteta de mici,daca se poate

    Danutza says:

    Eu de obicei ii cumpar...dar uite o reteta foarte buna aici: http://www.e-retete.ro/retete/mititei-de-casa.
    Spor!

    Anonim says:

    Multa sanatate!!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.