Reteta lunii februarie pe ReteteGG

By http://retetegg.blogspot.com/

Fiindca astazi este ultima zi din luna, am incheiat si noi sondajul.

Va multumesc pentru voturi si implicare, impreuna am reusit sa alegem si luna aceasta reteta preferata!

Asadar, pentru luna februarie 2012 rezultatele votului sunt urmatoarele:

Locul I:Tort cu struguri si mandarine cu un procent de 19.6 %.
Locul II: Hamburger cu 17 % din voturi.
Locul III: Fursecuri fragede 'amorezate' cu 11 % din voturi.

Va astept in continuare pe blog sa va delectati cu bunatati si la vot luna urmatoare!

4 Response to "Reteta lunii februarie pe ReteteGG"

  1. la naiba, favorita mea a iesit p locul 3 :(( data viitoare o sa studiez bine inainte :) ma uit la commenturi/popularitate etc si ce o sa votez eu, aia o sa iasa :))

    Danutza says:

    Lasa ca e bine, e in top:)) Iubi se da mare ca el a votat tortul cu struguri:)) Pupici:*

    Mari says:

    Luna asta o sa votez si eu!

    Danutza says:

    Mari, te astept cu drag!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.