Ciorba de fasole






Astazi am gatit ciorba de fasole. Nu mai pregatisem de mult ciorbita de fasole si aveam pofta.
Din pacate, din lipsa de timp, nu am reusit sa fotografiez decat rezultatul final.
Voi posta insa reteta in cele ce urmeaza si sper sa va fie de folos. Promit sa revin cu poze de la preparare data viitoare cand gatesc ciorba de fasole.

Am folosit:
  • 300 gr fasole, 2 morcovi, 2 cepe, 100 gr rosii in bulion, 200 gr pastrama de porc afumata, sare, piper, curry, tarhon, cimbru.
Fasolea am pus-o in apa cu o seara inainte. A doua zi (azi adica) am pus fasolea la fiert. Am schimbat apa de cateva ori. Cand a inceput sa fiarba mai bine am pus morcovul si ceapa tocate marunt.
Am calit pastrama de porc cateva minute impreuna cu sare, piper, curry, apoi am pus-o in ciorba.
Spre final, cand boabele de fasole erau fierte am pus rosiile cimbrul, sarea si tarhonul. Am mai lasat 15 minute pe foc.

A iesit o ciorbita foarte gustoasa. Am servit-o cu castraveciori in otet.
Era senzationala cu muraturi taranesti, dar de aceasta data nu am avut.

Pofta buna!

0 Response to "Ciorba de fasole"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.