Salam de biscuiti
















Ce poti sa faci intr-o zi de ianuarie, cand afara e frig si ninge? Stai in casa la caldurica si pregatesti un salam delicios de biscuiti.

Si cum nu facusem pana acum am apelat la reteta de salam de biscuiti a surorii mele, pe care a facut-o de Craciun si eu n-am fost acasa sa o gust. Insa cu reteta la indemana si cu ingredientele necesare, am sa fac si eu un salam de biscuiti, asa sa ma razbun ca n-am mancat de Craciun.

Am folosit:
  • 500 gr biscuiti Petit Beurre (mi se par mai aromati decat cei clasici), 300 ml lapte, 100 ml apa, 1 pachet de unt, 3-4 linguri de cacao, 6 linguri de zahar, 150 gr stafide, 100 gr nuci, zahar vanilat 2 plicuri, esenta de vanilie, esenta de lamaie.

Prima operatiune: am maruntit biscuitii. Dureaza ceva timp, dar daca va ganditi la rezultatul final merita efortul.
Am pus pe foc laptele, apa, esenta si am topit in ele zaharul si zaharul vanilat. Cand zaharul s-a topit am adaugat cele 4 linguri de cacao. Eu am amestecat cu un tel sa se omogenizeze repede.
Apoi am adaugat si untul si am continuat sa amestec. Cand am ajuns la o compozitie omogena am oprit focul.

Compozitia am turnat-o calda peste biscuiti,stafide si nuci si am amestecat. Am lasat-o deoparte 10-15 minute si apoi am asezat-o pe o folie de aluminiu (nu aveam alt fel de folie in casa). Am rulat si am pus la rece vreo 2 ore.

A iesit extraordinar de bun! Trebuie sa-l incercati cat mai repede.
Yam -Yam!

0 Response to "Salam de biscuiti"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.