Ciorbă de ştevie şi lobodă




O ciorbita super buna cu stevie, loboda si alte verdeturi din gradina de la tara ... minunata!

Am folosit:
  • stevie si loboda, 1 legatura de ceapa verde, 150 gr legume congelate, fidea, 200 gr zarzavat + pasta de tomate, 1 cub concentrat, 1 lingura secretul gustului, 3 linguri bors la plic, sare, patrunjel.
Am pus pe foc o oala cu apa, am adaugat legumele congelate si ceapa. Am lasat sa fiarba la foc mare 25 de minute dupa care am adaugat cubul concentrat si secretul gustului.

Peste 10 minute am pus in ciorba loboda, stevia si zarzavatul + pasta de tomate.

Spre final am adaugat fideaua, borsul si am potrivit de sare.

Dupa ce am oprit focul am pus patrunjelul tocat marunt si am acoperit cu un capac 10 minute.

Am servit ciorbita calda!


Pentru ca am adus de la tara mai multa stevie si loboda, m-am gandit sa-mi pun si-n congelator, ca sa am pe viitor. Am tocat stevia si loboda marunt, le-am asezat in pungi, apoi in congelator.


4 Response to "Ciorbă de ştevie şi lobodă"

  1. Unknown says:

    imi place ciorba ta! si eu am pus loboda in congelator;) sa am pentru momentele cand imi e dor de o cioarba buna de loboda! te pup...foarte frumos blogul:)

    Danutza says:

    Eu am profitat de loboda de la tara, era asa de multa prin gradina era pacat de ea:)
    Merci mult pentru vizita si pt aprecieri! Pup!

    Aurica says:

    hhhmmmm, arata bine si gustoasa, mananc cu pofta cand fac si eu..felicitari si tine-o tot asa :)

    Danutza says:

    Multumesc! :*
    Ciorba cu verdeturi e preferata mea, mai ales in sezon, insa si iarna cu verdeturi congelate sau la borcan :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.