Panna cotta cu banane si capsuni










By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca intotdeauna la sosirea Martisorului imi place sa intampin primavara cu ceva special, am ales sa pregatesc panna cotta - delicioasa!

Pentru cei care n-au incercat-o pana acum am un singur sfat - nu mai asteptati ca o sa va para rau:) Eu am mancat abia acum prima data si cred ca as manca zilnic, mai ales ca se face rapid!

Reteta originala de panna cotta este putin diferita, insa eu am adaptat-o si a iesit foarte buna si asa :)

Am folosit:
  • 300 ml lapte dulce, 200 ml frisca lichida (sau smantana dulce), 150 gr zahar, 2 plicuri gelatina (20 gr), 1 zahar vanilat, 1 banana, esenta de vanilie, capsuni.

Am pus intr-un vas laptele si l-am incalzit (doar cald nu fiert). Am pus zaharul si am amestecat pana s-a topit.

Am adaugat si banana pasata in blender.

Am dat vasul deoparte si am adaugat frisca lichida, gelatina hidratata, esenta si zaharul vanilat.

Am pus pe foc din nou, am omogenizat cu un tel si am lasat pana s-a incalzit din nou compozitia (fara sa fiarba).

Am umezit cu apa rece formele de silicon si am pus budinca in ele.

Am lasat in frigider 3-4 ore inainte de servire.

Am servit cu sirop de fructe si capsuni.

Cu aceasta reteta particip la Provocarea Dulce Romanie gazduita in aceasta luna de Cristina.

Best dessert ever!!

22 Response to "Panna cotta cu banane si capsuni"

  1. Marina says:

    Beautiful Panna cotta, Danutza!

    Lorena says:

    arata tare bine! de unde ai luat formele de silicon?

    Danutza says:

    Thank you Marina!

    Danutza says:

    Lorena, multumesc! Eu le-am primit de pe Bucataras pe ale mele, dar se gasesc pe Decorix http://www.decorix.ro/bucatarie/forme-din-silicon.html.
    Sunt foarte bune!

    Antonina says:

    Delicioasa panna cotta ! Te invit cu drag la un concurs de carte! pup

    Danutza, foarte bine arata, ce bun cred ca e, un desert pe cinste!

    Asa...1... ai forma ca a mea de floricele din silicon si 2... am vreo citeva retete de panna cotta de pus in aplicare, dar nu mai stiu cind o sa fac, poate pe dupa sarbatori, sa mai slabesc o tira... Dar virtual, pot servi de la tine doua floricele, ca sa nu le simt... Pupici si week-end placut !

    Stefy says:

    super buna panna cotta!! si modul de prezentare tare frumos!!:)

    Maria says:

    Felicitari!!!!!O prezentare senzationala:)!!!!O primavara insorita!

    Danutza says:

    Multumesc mult Anto! Am vazut concursul si o sa particip:)
    Pup!

    Danutza says:

    Multumesc foarte mult d-na Maria Elena!

    Danutza says:

    Daniela, eu ador forma asta de silicon...mai am niste stelute dar astea imi plac mai mult :) te servesc cu o portie virtuala...nu ingrasa 100% :)) Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Stefy! Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Maria! O primavara frumoasa si tie!

    dia says:

    vai ce minunatie! o primavara frumoasa!

    Danutza says:

    Multumesc mult Adnia! Pup!

    Eu am facut si stiu ce buna este.Acu' o sa ma bantuie bunatatea aceasta a ta toata noaptea.Maine fac sigur si eu.Pupici!

    Danutza says:

    Merci Mihaela! Spor la bucatarit! Pupici:*

    Adina says:

    Ce finete;un norisor in lingurita!:)

    Danutza says:

    Multumesc Adina! :*

    Aurica says:

    wowwww, cat de savuroasa, cremoasa, pufoasa, suculenta si cat de dlicioasa arata, nimeni nu ar rezista in fata acestui deliciu excelent si apetisant :D

    Danutza says:

    Multumesc mult! Asa-i, cu greu rezisti tentatiei :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.