Ciuperci si rosii umplute









Acest fel de mancare este de departe unul din preferatele mele. Pentru ca tot a fost weekend de "cooking", l-am inclus in meniu.

Am folosit:
  • 9 ciuperci (de preferinta cu palaria mai mare), 3 rosii maricele, 300 gr carne tocata de porc, 1/2 ceapa, 2 linguri bulion, sare, piper, condimente pt carne tocata, oregano, curry, patrunjel, cascaval (cateva cubulete).

Am scos miezul rosiilor, am rupt cozile ciupercilor si le-am pus deoparte la scurs. Ceapa tocata marunt am pus-o in tigaie, am adaugat carnea, condimentele si bulionul si am calit impreuna 4-5 min. Am lasat la racit cateva minute,apoi cu aceasta compozitie am umplut ciupercile si rosiile. Le-am pus in tava si am asezat pe fiecare un cub de cascaval si patrunjel. Am lasat in cuptor 30 de min.
Rezultatul a fost foarte gustos, cina perfecta pentru sambata seara.
Enjoy it!

0 Response to "Ciuperci si rosii umplute"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.