Tort Facebook









By http://retetegg.blogspot.com

Astazi am o surpriza pentru voi, mai ales pentru aceia dintre voi care imi sunteti prieteni si pe Facebook:)

Am facut un tort pe care sa-l ofer tuturor celor care ma sustin pe Facebook, cei cu care am reusit sa imprietenesc desi nu-i cunosc personal, cei care urmaresc cu interes sa vada ce bunatati au mai aparut pe blog, care scriu comentarii si dau like :)

Acest tort sarbatoreste cei peste 1000 de fani pe care blogul "Retete gustoase si garnisite" a reusit sa-i convinga ca merita sa revina oricand aici pentru retete, poze, discutii, sfaturi :)

Va multumesc din suflet pentru cuvintele voastre frumoase si pentru sustinere!

P.S. Tortul este unul simplu cu blat de vanilie (cumparat) si crema de lamaie. Deasupra are glazura de zahar pudra.

Povestea e tare amuzanta: am vrut sa-l fac albastru dar nu am gasit deloc colorant alimentar albastru, asa ca am renuntat si am pus rosu:)) Oricum F-ul de la Facebook e facut cu multa rabdare de iubitul meu pe calculator si decupat (merci iubiii) si ne-am ocupat amandoi ca sablonul sa iasa perfect pe tort.

Primele poze le-am facut de amuzament in Photoshop, ca sa semene putin cu originalul Facebook.

Astept totusi cateva idei de unde pot lua colorant albastru si promit sa refac tortul ca la carte la 2000 de fani:))

Va pup pe toti! O zi cat mai placuta va doresc!

15 Response to "Tort Facebook"

  1. violette says:

    super tare...I Like:)!

    Danutza says:

    Merci Violette...i like it too:) Pupici!

    Imi place foarte mult, mai ales in varianta colorata in rosu... As minca si cu ochii o feliuta...

    Danutza says:

    Daniela, cel rosu e de fapt originalul. Vreau sa mai incerc niste prajituri folosind colorantul acesta rosu, mi-a placut mult nuanta:)
    Pupici!

    O idee ingenioasa! Merci pentru felia virtuala!

    Danutza says:

    Mariette, multumesc si eu pt vizita!

    Bianca says:

    Super!!!

    Danutza says:

    Merci Bianca! Am vazut tortul tau Farmville, super frumos si haios!

    Colonelul says:

    Ce tare! Ii dau un like :)

    Danutza says:

    Thanks, thanks:)

    io cum de nu l-am vazut pana acum??????

    Danutza says:

    Cred ca nu l-am promovat suficient:))
    Dar cand fac unul google promit sa ma ocup serios de promovare :) Stii pe cineva care sa ma ajute??:)):))
    Kisssss!

    hahahaha.. ti-l promovez!!!! ma bag eu!!! Doodle facem din el :) :*:*:*

    Danutza says:

    :):*

    Felicitari! Cat mai multi fani!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.