Fidea cu lapte





Inca de mica am adorat fideaua cu lapte! Desi mama ne facea si orez sau gris cu lapte, eu preferam intotdeauna fideaua, cu muuult lapte!

Sambata am avut amandoi (eu si iubitul meu) pofta de fidea cu lapte si ne-am potolit pofta cu 2 boluri mari de fidea cu lapte si putina scortisoara macinata.

Am folosit:
  • 250 gr fidea, 1 l lapte, 4-5 linguri de zahar, putina scortisoara.

Am pus laptele la fiert, am adaugat zaharul si am amestecat pana s-a topit. Apoi am adaugat fideaua si am lasat pe foc pana a fiert.

Am servit cu scortisoara deasupra.

Sa aveti pofta!

0 Response to "Fidea cu lapte"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.