Premiu si distractie in zapada





By http://retetegg.blogspot.com/

Dragii mei, in acest weekend incarcatorul laptopului meu a crapat (de ciuda probabil), cert e ca a murit definitiv. Asa ca m-am enervat super teribil si nu prea am mai avut chef de nimic. Bateria e evident low ca am consumat-o pana la refuz ..apoi minunatul laptop s-a inchis si sta asa de sambata :|

Norocul meu ca am si pc in casa, ca altfel sigur cedam nervos :)) Doar ca pc-ul trebuie sa-l impart cu iubi ...ca de fapt noi asa stam...fiecare cu al lui :)) El a fost dragut si m-a lasat ieri de vreo cateva ori la pc ca sa pot pune o reteta si sa dau o tura prin blogosfera. Am intrat si de pe telefon, dar pana scriam un comment ma apuca noaptea (habar n-am sa umblu pe telefoanele astea ultra moderne), asa ca m-am consolat ca mai am putin si vine ziua de luni (adica azi) si am monopol pe pc pana la ora 7 cand vine barbatul acasa :))

Ieri, ca sa mai treaca timpul si sa uit de suparare am iesit pe afara, ca tot ningea asa frumos. N-am avut curaj sa mergem prea departe sa nu ne inzapezim cumva, asa ca am mers in spatele blocului :)) Si dupa ce ne-am batut cu zapada am facut si un om de zapada, pardon, o pisica de zapada.

A fost super distractiv desi eu nu prea am ajutat la construirea ei...mai mult m-am invartit pe acolo si am facut poze:)

Tot in weekend am primit si premii de la 2 fete dragi mie : Stefy si Lavi.
Va pup si va multumesc mult!

Sper sa revin si cu o reteta ... o reteta sanatoasa (apropo de mancatul cat mai sanatos), pe care am facut-o zilele trecute ;)


8 Response to "Premiu si distractie in zapada"

  1. Oana says:

    Ce draguta e pisicuta din zapada ;))
    Felicitari pentru premiu si sper sa ti se rezolve cat mai repede problema laptop-ului.
    Te pup si iti doresc o saptamana frumoasa!

    Ioana V. says:

    pisica aceea de zapada e superba!!! Cine a facut-o chiar are talent..:)) (zice o doamna invatatoare tinerica si cu un simt al observatiei foarte dezvoltat...:)))adica eu...:))) Te pup cu drag! Felicitari si pt premiu!

    Danutza says:

    merci mult Oana! Sper sa-i inlocuiesc repejor incarcatorul ca tare greu mai e fara laptop:)) Dependenta asta:-p Pup!

    Danutza says:

    Iubitul meu e tare talentat! Eu sunt un dezastru la orice talent posibil:)) Multumim mult! Pupici!

    Des très belles images, bravo!

    Bisous

    Danutza says:

    merci beaucoup Beth! Bisous!

    Mari says:

    Danutza, pai si gatitul e o "arta" si tu ai talent!
    Felicitari pentru premii!
    pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Mari! Pupici! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.