Salată de vinete cu ceapă (de post)






By http://retetegg.blogspot.com/

Ce-i mai simplu de facut vara, daca nu o salata de vinete?! Fie ea cu maioneza sau fara e la fel de buna! Garantez! :)

Am folosit:
  • 6 vinete (medii), 1 ceapa, 3-4 linguri de ulei, sare.
Am copt vinetele si le-am curatat. Le-am pus la scurs timp de 1 ora.

Apoi le-am tocat marunt, le-am frecat cu ulei si sare si le-am adaugat ceapa tocata fin.

Am servit salata de vinete pe painica proaspata impreuna cu felii de rosii.

Pofta buna!
Link

8 Response to "Salată de vinete cu ceapă (de post)"

  1. Si eu tot de post o fac, doar ca mai pun si citeva picaturi de suc de la lamiie... Pupici si-o zi buna !!!

    Buna!Ca maioneza ingrasa!Pupici si o zi buna!

    sarah says:

    vin la tine :D ca vintele mele arabesti s-au terminat.delicioasa salata de vinete.pupic si o duminica minunata!

    Imi place foarte mult salata de vinete! Mi-ai facut pofta!

    Danutza says:

    Daniela, nu m-am gandit la lamaie, dar acum imi dau seama ca merge super. Data viitoare(adica in curand)voi pune si eu:) Pupici!

    Danutza says:

    Teo, la mine nu-i problema de ingrasat, insa vara cam evit maioneza la salate ...sunt mai bune mai 'fresh':) Pupicei!

    Danutza says:

    Sarah, te astept cu drag la masa:) Te pup!

    Danutza says:

    Alexandrina, eu abia asteptam sa apara vinetele si sa fac salata:) Mai facem si iarna uneori ca le punem la congelator, dar parca-s mai bune proaspete!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.