Rechin cu sos la cuptor









Pana acum nu am avut ocazia sa mananc rechin. Asa cum spuneam si intr-o postare anterioara, nu sunt un fan al pestelui. Insa m-am gandit si la alti pofticiosi care doreau sa manance peste si am hotarat sa gatesc un peste la cuptor. La rechin m-am decis in fata vitrinei cu peste congelat din Cora. Si, acum dupa ce am gustat din carnea foarte buna a rechinului nu regret ca m-am decis sa-l experimentez.

Datorita faptului ca o raceala destul de urata m-a tinut in pat si nu prea am avut dispozitia necesara sa testez o reteta mai deosebita, am preparat cotletele de rechin la cuptor cu sos de rosii.

Am folosit:
  • 3 cotlete de rechin, 300 gr sos de rosii, o rosie, 3 frunze de dafin, oregano, piper, sare, condimente pentru peste, patrunjel uscat, apa.
Cotletele de rechin le-am spalat si le-am lasat la scurs. Apoi le-am asezat in tava unsa cu ulei si le-am condimentat. Am pregatit un sos din sos de rosii, oregano, sare, piper, patrunjel si l-am pus in tava peste rechin, de asemenea si frunzele de dafin. Pe fiecare cotlet am pus felii de rosii. Am lasat la cuptor la foc potrivit aproximativ 30 de minute.
Este foarte gustos. Data viitoare am sa incerc rechin cu legume si sos de smantana. Abia astept!

2 Response to "Rechin cu sos la cuptor"

  1. Nicole says:

    hey, abia astept sa incerc si eu reteta asta. sper doar sa gasesc si eu rechin. pare super bun mai ales cu acel sos de tomate. super idee!

    Danutza says:

    Chiar merita incercat. Spor la bucatarit!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.