Îngheţată de lămâie cu bucăţi de caise










Un super desert racoritor pe care cred ca il preferam cu totii in sezonul cald: inghetata!

Avantajul este ca se pregateste rapid, putem adauga orice fructe de sezon dorim si ne racoreste in zilele calduroase:)

Eu am deschis sezonul cu o inghetata de lamaie si caise, cu bucati de caise prin ea - un deliciu!

Am folosit:
  • 2 plicuri de praf pt inghetata (unul de lamaie si unul de caise), 200 ml lapte, 200 ml frisca lichida, 4 linguri de zahar, zahar vanilat, caise.

Pe plicurile de inghetata se recomanda prepararea doar cu lapte insa eu mi-am dorit o textura mai cremoasa a inghetatei asa ca am adaugat si frisca lichida.

Am obtinut o crema fina care nu a format ace de gheata dupa congelare, a iesit perfect!

Am amestecat continutul plicurilor cu praf pt inghetata cu 200 ml lapte rece si 200 ml frisca lichida. Am adaugat zaharul si zaharul vanilat.

Am omogenizat bine cu mixerul pana a devenit consistenta si cremoasa.

Am asezat in forme, am adaugat bucati de caise si am lasat in congelator peste noapte.

Un deliciu cremos si racoritor!

P.S. Putem adauga caisele si sub forma de piure in inghetata, insa eu am vrut sa le simt gustul cand mananc:)

6 Response to "Îngheţată de lămâie cu bucăţi de caise"

  1. pansy says:

    simplu,rapid si bun !

    Liana10 says:

    Yammiii

    Danutza says:

    Foarte bine zici Pansy:)! O zi buna iti doresc!

    Danutza says:

    Liana, merci pt vizita!

    Nely says:

    Mi-ai adus aminte de inghetata la plic...si eu mai faceam asa ceva si era tare buna! Bravo! O saptamana placuta!

    Danutza says:

    Nely, eu am facut inghetata acasa foarte rar, dar aceasta chiar mi-a placut si vreau sa o repet in combinatie si cu alte fructe:)
    O saptamana excelenta, pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.