Tort 'Ţestoasă'










By http://retetegg.blogspot.com/

Sau tort 'Testoasa ninja' :)) Nu l-am facut eu ci sora mea pentru piciul ei. Eu am asistat la preparare si am supravegheat piciul cat s-a mesterit la tort.

Ne-am distrat teribil la decorare: atunci cand i-am pus testoasei piciorusele si capul, mi se pare ca a iesit destul de fain avand in vedere ca eram amandoua in lipsa de inspiratie:)

Daca aveti mai mult timp va recomand sa preparati rulada in casa, dupa reteta de aici ... daca nu aveti timp (asa cum a fost in cazul nostru) cumparati de la magazin:)

Am folosit:
  • 2 rulade (una cu vanilie, una cu cacao), 250 g iaurt cu fructe, 500 ml frisca, 3 linguri de zahar, 4-5 linguri suc din compot de fructe, un plic de gelatina, 1/2 banana.

Iaurtul se amesteca cu zaharul.

Sucul de la compot se pune la fiert intr-un vas. Cand a dat un clocot se da deoparte. Gelatina se dizolva in apa rece, apoi se toarna peste lichidul fierbinte. Se amesteca bine.

Se lasa sa se raceasca putin, apoi se amesteca cu iaurtul si frisca batuta.

Rulada se taie felii. Intr-un bol mai mare se aseaza folie alimentara, peste folie se pun feliile de rulada (alternate alb si negru). Nu punem rulada doar pe fundul bolului ci si pe pereti pana sus.

Apoi adaugam toata crema peste rulada in bol, nivelam si punem felii de rulada deasupra.

Asezam bolul in frigider pentru cel putin o ora.

Pentru a obtine testoasa noastra cat mai 'nevatamata', punem un platou deasupra bolului si rasturnam cu grija.

Ta naaam...acum mai ramane sa o decoram cu picioruse (din felii de banana si rulada) si cap (dintr-o banana). Ochii sunt tot din rulada:) . De codita am uitat.

E o mega surpriza pentru copii, dar cu siguranta o vor admira si cei mari la o petrecere.

Pofta buna!!!


16 Response to "Tort 'Ţestoasă'"

  1. Fur si eu o labuta de la testoasa, ca sa o am pentru miine dimineata... yamiii, buna, buna... Pupici !

    FLORY says:

    Ce testoasa delicioasa!pupici!

    Ioana V. says:

    tare gustoasa testoasa ta..:)) Pup

    Danutza says:

    Daniela, daca dai maine de dimi o cafea mai fac o testoasa si vin cu ea:) Pupici!

    Danutza says:

    Flori, are o crema mega racoroasa si buna! Pupici!

    Danutza says:

    Alinutza, e cea mai delicioasa testoasa:) Pup!

    Ce nostima si apetisanta este testoasa ta.Pupici!

    Danutza says:

    multumesc mult! pupici!

    Foarte haioasa!Cred ca ar fi o incantare pentru fata mea!

    Danutza says:

    Da, cu siguranta i-ar placea! Asa cum ne place tuturor:)

    felis says:

    Ce simpatica e testoasa ta!!!

    Danutza says:

    Merci mult Felis!

    Cristina says:

    Simpatic tortuletul tau!! Cred ca are succes la copii!

    Danutza says:

    Sora mea l-a facut pt piticul ei:) Cu siguranta e pe placul multor copii, e vesel si lor le plac animalutele:) Pup!

    Anonim says:

    E super tortul.Cum as putea sa ma abonez ca sa primesc toate noutatile in email?
    adresa mea e :
    fgavris@yahoo.com.Multumesc.

    Danutza says:

    Multumesc! Pentru a te abona, mergi in bara de sus din blog unde scrie abonare RSS si alegi optiunea My Yahoo din lista de acolo. Apoi te loghezi la mail-ul tau si cam asta e tot:)
    Te astept cu drag pe blog! Duminica frumoasa!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.