Salată cu pui şi cus-cus









By http://retetegg.blogspot.com/

De fapt este o salata putin mai elaborata, dar era destul de greu sa-i trec toate ingredientele in titlu:))

Ne-am gandit la o combinatie pe care nu am incercat-o pana acum si ne-am oprit la aceasta. Initial, reteta continea orez, dar noi am pus cus cus caci ne place mai mult. In orice varianta doriti sa o incercati este la fel de gustoasa si de usoara.

Am folosit:
  • 1 piept de pui pregatit pe grill, 50 gr cus cus fiert, 2-3 frunze salata verde, 1 rosie, 1/2 ardei kapia, 1/2 ceapa, 2 felii branza feta, 5-6 masline, busuioc verde, sucul de la o jumatate de lamaie, sare, ulei de masline.

Cantitatile si ingredientele pot ramane la alegerea fiecaruia. Eu am folosit cantitati pentru o farfurie maricica de salata, cat sa sature un pofticios infometat:)

Am rupt salata si am pus-o in farfurie. Am tocat marunt ardeiul si rosiile si le-am adaugat.

Am pus branza taiata cuburi, ceapa julien si maslinele pe margini.

In mijloc am pus cus cus-ul si bucatile de pui.

Am adaugat ulei, suc de lamaie, sare si am decorat cu busuioc verde.

Delicios si simplu de pregatit!

PS. Am gasit in piata busuioc verde, asa ca m-am aprovizionat. Fiindca am luat o crenguta mai mare de busuioc, am pus-o intr-un vas cu apa ca sa-mi reziste mai multe zile. Si am profitat sa fac mai multe retete delicioase cu aromatul busuioc:)

11 Response to "Salată cu pui şi cus-cus"

  1. Arata tare bine aceasta salata.Cred ca este buna.Am deschis si eu de curand un blog si daca vrei sa ma urmarestu si sa mi te alaturi,doresc sa-mi fac si eu prieteni care sa comenteze daca le place ce vad sau nu la mine in casuta.Multumesc mult.DiaMar bucataria galbena diamar99 blogspot.com.O zi buna sa ai.

    Danutza says:

    Multumesc pentru vizita! Am sa intru pe blog chiar acum:)Mult succes!

    Ador salata asta si nu am facut-o de prea mult timp!Pupici si o seara placuta!

    Danutza says:

    Teo, acum ca am testat-o si eu o ador:) Pupici si seara faina!

    Ce idee mi-ai dat, o voi face si eu pentru ca imi place combinatia.
    O zi buna!

    Danutza says:

    Medi sunt convinsa ca-ti va placea! Pup!

    Nu stiu de ce s-a sters poza ta de la Prieteni.Nu eu am sters-o.Multumesc mult ca mi te-ai alaturat.O zi buna.

    Danutza says:

    Am sa intru sa vad ce se intampla, aseara am dat add acolo.
    Vad ca mie nu imi merg anunturile alea google...

    Gata m-am alaturat si eu la tine.Sper ca o sa ne vizitam blogurile reciproc si o sa fim prietene.Pupici!

    Miha says:

    Ce idee buna!

    Danutza says:

    Miha, ma bucur ca-ti place!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.