Salata boeuf




Cum sa lipseasca de la masa de Paste salata de boeuf, cand ea e prezenta cam pe la toate mesele de sarbatoare. Mie imi place foarte mult si deja o consider parte din traditii la sarbatori.

In plus, se potriveste indiferent de anotimp si, desi multi spun ca ar fi cam complicata si necesita mai mult timp de preparare, eu o pregatesc de fiecare data cu placere. Asa cum a fost si de data aceasta, mai ales ca am avut un ajutor la tocat ingredientele, pe iubitul meu.

Pentru salata am folosit:
  • 2 kg cartofi, 1 kg morcovi, 1 borcan de castraveti murati, un borcan gogosari murati, 1 cutie mazare, maioneza, sare.
Stiu ca salata boeuf, mai ales dupa nume trebuia sa contina si carne insa nu am avut carne cumparata special pentru salata asa ca nu am pus. Mama mea mai punea uneori si mere rase, care erau foarte bune in salata.

Eu am fiert intai cartofii si morcovii. Intre timp am pregatit maioneza si am lasat-o la rece.

Dupa ce au fiert legumele le-am decojit si le-am tocat marunt, la fel si gogosarii si castravetii. Am scurs mazarea din conserva si am adaugat-o si pe ea peste celelalte ingrediente.
Am amestecat la final cu maioneza si sare.

M-am ocupat putin si de decorarea salatei, si pentru ca trebuia sa fiu in ton cu sarbatoarea, am decorat-o cu un iepuras zambitor.

Pofta buna!

2 Response to "Salata boeuf"

  1. Anonim says:

    super! :)

    Danutza says:

    multumesc :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.