Cârnaţi ţărăneşti






Dintre toate preparatele din porc, mie imi plac cel mai mult carnatii. Desi mananc cu placere toba sau lebar, carnatii sunt parca cei mai buni, cei mai savurosi. Si nu se compara cu nici un fel de carnati din comert, parerea mea!

Am folosit:
  • 3 kg carne de porc, 2 kg carne de vita, 1 kg slanina de porc, 450 -500 gr usturoi, piper, boia, sare, intestine subtiri de porc.

Carnea de porc, de vita si slanina le-am tocat cu masina de tocat (daca nu aveti o masina de tocat buna, va recomand robotul, ca sa terminati mai repede). Usturoiul l-am tocat cu masina pentru tocat usturoi, foarte marunt.

Am amestecat toata carnea cu usturoi, sare, piper si boia. Am framantat-o bine si am lasat-o o jumatate de ora sa se topeasca bine sarea.

Am mai amestecat-o apoi inca o data foarte bine si am inceput sa umplu carnatii cu ajutorul dispozitivului pt umplut carnati.

Carnatii se pot consuma proaspeti sau se pot pune la afumat. Eu va recomand sa-i afumati fiindca au o savoare deosebita.

Pofta buna!

0 Response to "Cârnaţi ţărăneşti"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.