Biscuiti fragezi cu lamaie
















By http://retetegg.blogspot.com/

Va invit sa serviti un biscuit:)

Si pentru ca mereu ma tin de promisiuni, iata si reteta. E simpla, biscuitii ies fragezi si aromati, glazura e numai buna sa ne lingem pe degete, iar formele vesele si incantatoare.

Am folosit:
  • 150 gr unt, 300 gr faina, 2 oua, 1 varf de lingurita praf de copt, 100 gr zahar, 2 linguri iaurt de baut, coaja de lamaie, glazura de lamaie, un praf de sare.
  • * initial am vrut sa pun un ou si fara iaurt (ca asa era reteta), dar fiindca nu se lega bine compozitia le-am pus si pe acestea.

Am taiat untul rece cubulete mici si l-am amestecat cu faina, praful de copt, praful de sare si coaja de lamaie pana am obtinut un aluat nisipos.

Am adaugat ouale, zaharul si iaurtul, si-am framantat bine un aluat omogen si tare.

L-am pus la frigider 30 de minute (cu aproximatie).

Am pus intr-o tava hartie de copt. Am aprins focul la cuptor sa fie caldut cand punem biscuitii.

Aluatul rece l-am impartit in 4 bile din care am intins foi de grosime potrivita pe masa.

Am taiat cu formele pisica si peste (abia astept sa-mi iau forme pt sarbatori). Daca n-aveti forme taiati biscuiti rotunzi cu un pahar.

Am asezat biscuitii in tava cu putin loc intre ei.

I-am pus la cuptor la foc mediu 10 minute.

Cand s-au racit putin i-am decorat cu muulta glazura de lamaie. Am incercat sa le dau un aspect cat mai dragut dar nu prea am avut succes ca nu am gasit creioane pt decor la magazin. Cand gasesc imi iau un stoc sa am de sarbatori toate culorile:))

In orice caz sunt foarte fragezi si buni, merg de minune la cafea, la laptic, la o cioco calda sau cu compot de gutui cum i-am mancat eu dimineata:))

9 Response to "Biscuiti fragezi cu lamaie"

  1. sarah says:

    am venit si am papat biscuiti.sunt deliciosi si foarte frumosi.restul sa astepte urmatoare tura ca pe acestia i-am papat eu.pup

    Ioana V. says:

    astept reteta!Pup

    M-am prezintat la biscuiti, ca ai mei s-au terminat... Astept reteta...

    Maya says:

    Mmmm, deliciosi biscuiteii!

    Danutza says:

    Fetelor acusi am venit de la babysitting la nepotel:) Ma apuc de scris reteta imediat ce-mi trag sufletul. Ma bucur mult ca va plac:) Pupici la toata lumea!

    dar tare-ti mai plac matele Danutzule:)(adica pisicile)

    Danutza says:

    Daaa, pe noi ne stie toata lumea:)) Avem o adevarata manie pt ele, avem bibelouri, jucarii, perne, pahare cu pisici...avem casa plina:)) Numa o pisica adevarata n-avem dar poate o sa ne luam una cand vom avea o casa mai mare:))

    O mata din aceasta as papa si eu,doar are lamaie.Pup!

    Danutza says:

    Dia, prinde-o de codita sa nu fuga:))Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.