Salată de icre








Desi nu pot spune ca sunt o mare consumatoare de icre, de mult imi doream sa mananc o salata de icre facuta in casa! Am tot mancat de-a lungul timpului (in general la diverse ocazii) salata de icre cumparata, insa nici nu se poate compara gustul - cele pregatite in casa sunt mult, mult mai bune si gustul se simte cu adevarat!

Am folosit:
  • 50 gr icre de crap, 3 felii de paine, ulei, zeama de lamaie, putina apa minerala, ceapa.

Am pus icrele intr-un vas mai adanc ca sa nu sara in timp ce le bat cu mixerul.

Am inceput sa le bat la viteza mica, adaugand putin cate putin paine inmuiata si scursa bine.

Apoi am inceput sa adaug ulei, asa cum procedez si la maioneza, cate putin, mixand permanent.

Am adaugat alternand cu uleiul si zeama de lamaie si apa minerala. Nu am adaugat sare pt ca ele initial au fost sarate.

Totul trebuie facut cu rabdare, caci daca nu le mixam bine dupa fiecare lingura de ulei, zeama de lamaie sau apa, se pot "taia" si nu vor mai avea la final acea consistenta pufoasa.

Le-am amestecat la final cu ceapa tocata marunt.

Am servit pe paine cu felii de rosii (imi plac la nebunie icrele cu rosii).

Pofta buna!

2 Response to "Salată de icre"

  1. ALINA says:

    sincer eu nu stiu sa o prepar in casa,de cate ori vin acasa cumpar ,dar dupa spui si tu e cu totul altceva ceea ce se prepara in casa...ca si un tort sau orice altceva,poate arata superb sau orice altceva de prin vitrine cumparat te atrage insa preparat in casa e divers...ai vazut danuca ??aveam eu dreptate ca tre sa-ti fac o vizita sau cred ca mai mult de una ca sa am timp sa gustaresc de prin toate poftele tale...te pup!!!

    Danutza says:

    Parerea mea sincera este ca e mult mai buna facuta in casa! E adevarat ca necesita mai mult timp si evident rabdare ... nici eu nu o fac des tot din lipsa de timp ... dar asa de pofta merita incercata (macar o data pe an)!
    Stii ca te astept cu drag la masa oricand doresti, te pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.