Orez cu legume














Una dintre retetele pregatite de mine in vacanta este aceasta. Foarte usor de pregatit, o garnitura ideala pentru frigarui sau pui shanghai. Asa spun chinezii!!! Si eu ii cred pe cuvant fiindca am incercat ambele combinatii si sunt foarte bune.

Desi nu am indemanarea unui bucatar chinez m-am gandit ca nu strica sa incerc macar o reteta de-a lor, cea de orez cu legume.

Am folosit:
  • 3 ciuperci, 1 ardei, 1 castravete, 3 fire de ceapa verde, 250 gr orez alb, sare, piper.

Am taiat ceapa si am calit-o in putin ulei, am adaugat ardeiul cubulete, ciupercile felii. Apoi castravetele decojit si taiat marunt, sare, piper. Le-am calit impreuna foarte putin, cateva minute, apoi le-am asezat intr-un bol.

Orezul l-am fiert in apa cu sare, l-am spalat apoi in apa rece si l-am scurs bine.

Noi am servit orezul cu legume alaturi de pui shanghai.

Delicios!

1 Response to "Orez cu legume"

  1. pansy says:

    interesan castravetele in combinatia de legume.am sa incerc si eu.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.