Ficăţei de pui în vin cu usturoi şi legume gratinate







By http://retetegg.blogspot.com/

Ficateii ne scot mereu din incurcatura cand nu mai stim ce sa gatim. Aproape mereu am in congelator sau frigider ficatei, se pregatesc rapid si ii pot combina cu diverse garnituri ca sa nu ne plictisim de ei:)

Acum i-am pregatit putin altfel, in vin rosu si cu usturoi, verdeata ... mmm o bunatate!

Am folosit:
  • 500 gr ficatei de pui, 150 ml vin rosu, 6-7 catei de usturoi, ierburi de Provence, sare, piper, unt.
Ficateii i-am spalat si i-am lasat 15 minute in apa rece. I-am clatit din nou si i-am scurs bine.

Intr-o tigaie am topit putin unt.

Am adaugat ficateii si am lasat 5-6 minute miscand din cand in cand tigaia.

Am adaugat vinul, usturoiul si ierburile aromate.

Am lasat pe foc pana s-a evaporat vinul, am adaugat sare si piper si am oprit focul.

Am servit cu garnitura de legume la cuptor!

12 Response to "Ficăţei de pui în vin cu usturoi şi legume gratinate"

  1. Usor, gustos, aspectos.
    O saptamana minunata!

    Chiar aveam pofta de ficatei in seara asta!buni si virtuali ca sunt cu vin!

    Vreau si eu o portie de ficatei... Acum mi-ai facut pofta, nu mai tin minte cind am mincat ultima oara...

    Danutza says:

    Merci Medi! Pup!

    Danutza says:

    Teo, lasa ca daca sunt virtuali nu te ameteste alcoolul:)) Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, serveste draga mea! Noi papam des ficatei, se fac mai repede si de aceea ii preferam:) Pup!

    Nely says:

    Foarte buni, imi plac la nebunie! Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Nely! Pupici!

    Antonina says:

    Imi plac de lesin!! tare buni sunt!!

    Danutza says:

    Merci mult Antonina! Hai la o portie ca sa nu-ti fie rau:)

    Cristina says:

    Wow ficatei!!! imi plac mult, desi pana la 28 de ani nici nu am vrut sa aud de ei! Pupici

    Danutza says:

    Am si eu o verisoara careia nu-i plac ficateii:) Eu nu i-am refuzat niciodata ... Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.