Snitel de porc cu piure









Un preparat rapid si gustos, asa as descrie snitelul de porc cu piure. E si usor de pregatit, mai ales cand nu vreti sa gatiti ceva sofisticat. Eu eram nehotarata daca sa aleg carne de pui sau de porc, insa gurmandul meu preferat a dorit ceafa de porc si asa au luat nastere niste snitele gustoase.
Ca sa le si garnisesc bine, am ales sa fac piure si o salata mai in stilul nostru, o salata fresh. Reteta de salata o gasiti la sectiunea salate.

Pentru snitel si piure am folosit:
  • 3 bucati de ceafa de porc (400 gr),3-4 linguri pesmet, 1 ou (am uitat sa-l fotografiez si sa-l fac vedeta), condimente pentru porc,curry,piper,usturoi granulat,sare, 2 cartofi mari, 1 lingurita margarina.

Carnea am "batut-o" bine sa fie cat mai subtire,apoi am condimentat-o, am dat-o prin ou si pesmet si am pus-o la prajit in ulei incins. Cand s-a rumenit am scos-o pe un servetel de hartie care a absorbit grasimea.

Cartofii i-am curatat, spalat si tocat bucati si i-am pus la fiert. Cand s-au fiert, am scurs surplusul de apa, am pus sare si margarina si am amestecat foarte bine.

Au iesit foarte bune si, servite impreuna cu salata fresh si un pahar de vin, au fost o cina excelenta!

0 Response to "Snitel de porc cu piure"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.